نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

حالت گان فایت یک در برابر یک برای Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت

حالت‌‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌روزرسانی شد و حال بازیکنان می‌توانند بخش Gunfight را به‌صورت یک در برابر یک تجربه کنند.

در به‌روزرسانی جدید پلی لیست بازی Call of Duty: Modern Warfare، بخش جدیدی نیز به حالت Gunfight اضافه شد. به‌جای تقابل دو به دو، بازیکنان می‌توانند مبارزه‌ای تن به تن را برای بقای خود تجربه کنند. حالت دو به دو هنوز در بازی باقی مانده است و اگر بازیکنان تمایلی به جنگ 1v1 ندارند، می‌توانند حالت 2v2 را بازی کنند.

اینفینیتی وارد (Infinity Ward) تصمیم گرفت تا در این به‌روزرسانی دوباره حالت Shipment 24/7 را به بازی بازگرداند. با این تفاوت که بازیکنان در این حالت به‌جای تیم‌های ۶ نفره در دو تیم پنج نفره باید مقابل هم قرار بگیرند. از آن‌جایی که نقشه Shipment بیشتر اوقات به‌دلیل محیط کوچک و تعداد بازیکنان به منطقه جنگ بی‌نظمی تبدیل می‌شود، کم شدن ظرفیت تیم‌ها می‌تواند به کاهش این مشکل کمک شایانی کند. به‌ هرحال بازیکنان می‌توانند به‌عنوان یک بازی سرعتی روی این بخش حساب کنند. همچنین با بازگشت حالت Gun Game، بخش Grind نیز از بازی حذف شده است.

در حال‌حاضر فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare در جریان است. در این فصل بازیکنان می‌توانند با خرید بتل پس، کاراکترها، آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی دریافت کنند. علاوه‌بر بتل پس، نقشه‌های جدیدی نیز به این بازی اضافه شده‌اند. تیم توسعه در تلاش است تا مشکلات فنی بازی را حل کند و همچنین ویژگی‌هایی مانند بیشتر شدن تجهیزات (Loadout) شخصی‌سازی شده را در بازی اصلاح کنند. در حال‌حاضر بازیکنان می‌توانند بازی Call of Duty Modern Warfare را روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خریداری و تجربه کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده