// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

فروش Enter the Gungeon از مرز سه میلیون نسخه عبور کرد

استودیو Dodge Roll Games در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که میزان فروش بازی Enter the Gungeon از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است.

Enter the Gungeon، یک بازی روگ‌لایک و Shoot 'em Up است که در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر، لینکوس، مک و پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربارن کسب کند. این بازی همچنین در سال ۲۰۱۷ هم در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان قرار گرفت. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو داج رول گیمز (Dodge Roll Games)، سازنده Enter the Gungeon، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که میزان فروش بازی از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است. البته استودیو سازنده در ادامه به نسخه بعدی بازی هم اشاره کرده است. داج رول گیمز در ادامه توییت خود اعلام کرده که بازی Exit the Gungeon هم در اوایل سال جاری برای کامپیوتر و سایر کنسول‌های ویدیویی عرضه خواهد شد و به‌نظر می‌رسد بازیکنان باید در جریان آن از Gungeon خارج شوند.

Exit the Gungeon در حال حاضر تنها در دسترس کاربران سرویس اپل آرکید قرار گرفته است. همچنین بازی Enter the Gungeon: House of the Gundead هم در اوایل سال جاری میلادی برای کاربران دستگاه‌های آرکید عرضه می‌شود و بازیکنان به‌صورت دونفره می‌توانند آن را تجربه کنند. 

Enter the Gungeon: House of the Gundead

Enter the Gungeon

Exit the Dungeon


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده