نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

فروش بازی Astral Chain بیشتر از حد انتظار بوده است

طبق گفته‌های تاکاهیسا تاورا، کارگردان بازی Astral Chain، فروش این بازی موفق بیش از انتظار بوده و موفقیت بزرگی را برای استودیو پلاتینیوم گیمز کسب کرده است.

تغییرات بزرگی در استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در جریان است. این استودیو با دریافت سرمایه از شرکت بزرگ چینی تنسنت (Tencent) پتانسیل بسیار زیادی را به‌دست آورده است. این توافق در زمان مناسبی و بعد از موفقیت چشم‌گیر بازی Astral Chain رخ داده است. Astral Chain به‌عنوان موفق‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ استودیو پلاتینیوم گیمز شناخته می‌شود.

بازی Astral Chain توانست نقدهای بسیار خوبی را دریافت کند، ولی تاکنون اطلاعاتی مبنی‌بر میزان فروش این بازی ازسوی پلاتینیوم یا نینتندو منتشر نشده بود. تاکاهیسا تاورا، کارگردان این بازی، در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو اعلام کرد که فروش بازی Astral Chain بیش از انتظار بوده است. تاورا آمار دقیقی از میزان فروش این بازی اعلام نکرد، ولی به‌نظر می‌رسد که پلاتینیوم گیمز و نینتندو از فروش نهایی این بازی اکشن کاملاً راضی هستند. امیدوار هستیم که این موفقیت برای بازی Bayonatta 3 نیز رخ دهد. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از بازی Bayonetta 3 منتشر خواهد شد.

در حال‌حاضر بازیکنان می‌توانند ازطریق پلتفرم نینتندو سوییچ بازی موفق Astral Chain را تجربه کنید. بررسی زومجی از بازی Astral Chain را می‌توانید ازطریق این لینک مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده