نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کارگردان هنری Silent Hill 2 از فعالیت روی یک بازی جدید خبر داد

طبق گفته‌های ماساهیرو ایتو، کارگردان هنری سایلنت هیل‌ 2 و هیولاهای کله‌هرمی، مشخص شد که وی درگیر ساخت یک اثر جدید است و امید دارد که این پروژه لغو نشود.

ورود به‌سال ۲۰۲۰ مترادف است با دوری ۸ ساله‌ی هنر هشتم از مجموعه بازی‌های سایلنت هیل. با وجود اینکه چند سال پیش و به‌لطف کوجیما و دموی P.T تا نزدیکی تجربه‌ی یک Silent Hill پیش رفتیم اما توقف ساخت این بازی کاری کرد که بیش‌ازپیش، دوری گیمرها از این مجموعه بازی‌های ترسناک، دردناک‌تر و غم‌انگیزتر باشد. دقیقا به‌همین دلیل است که این روزها در دنیای گیم، اخبار مربوط‌به‌این مجموعه تمامی توجه‌ها را به‌خود جلب و نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند. پس از خبر مربوط‌به‌فروش دامنه‌ی اینترنتی سایلنت هیل توسط کونامی که اخیرا از آن آگاه شدیم، حالا با یک خبر جدید بازگشته‌ایم که آن‌ را هم می‌توان به‌این مجموعه بازی‌ها ربط داد و بیشتر از قبل هیجان‌زده شد!

سایلنت هیل / Silent Hill

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کارگردان هنری قسمت‌های دوم و سوم سری بازی‌های Silent Hill یعنی ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، با انتشار یک توییت مشخص کرد وی به‌عنوان عضوی کلیدی از یک تیم بازی‌ساز، درحال کار روی یک پروژه‌ی جدید است و امید دارد که ساخت این بازی به‌نتیجه برسد و کنسل نشود. وی همچنین در انتها گفت اطلاعات بیشتری نمی‌تواند از این پروژه منتشر کند!‌

اشاره‌ی ایتو به‌کنسل نشدن این پروژه و سابقه‌ی عالی او در خلق آثار مجموعه‌ی سایلنت هیل، بدون ذره‌ای شک تمام توجه‌ها را به‌سمت نسخه‌ی کنسل شده‌ی این مجموعه یعنی بازی Silent Hills می‌برد که کارشکنی‌های شرکت کونامی، جلوی استودیو کوجیما پروداکشنز و ساخت این بازی را گرفت. با کنار هم گذاشتن این توییت ماساهیرو ایتو، اخبار و شایعاتی که اخیرا پیرامون این مجموعه بازی‌ها و شرکت کونامی به‌وجود آمده و شایعه‌ی همکاری کوجیما و کونامی برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی سایلنت هیل، می‌توان گفت که رویای تجربه‌ی یک سایلنت هیل جدید هنوز زنده است و می‌توانیم برای محقق شدن این امر، همچنان امیدوار باشیم.

ماساهیرو ایتو ابتدا به‌عنوان طراح محیط‌های پس‌زمینه و هیولاهای بازی سایلنت هیل با این مجموعه همراه شد و طی ساخت دو قسمت بعدی این بازی‌ها، با عنوان کارگردان هنری اعضای تیم سازنده‌ی بازی را همراهی کرد. سه قسمت اول سری بازی‌های سایلنت هیل به‌شدت از نظر هنری، چه طراحی هیولاها و چه‌طراحی محیط‌‌ها، تحسین شده‌اند و از آن زمان به‌بعد تا حالا، ایتو در هیچ بازی‌ای به‌عنوان کارگردان هنری فعالیت نکرده است. باید بیشتر صبر کنیم و ببینیم که این بازی مرموز که ایتو مشغول کارگردانی کردن جنبه‌های هنری ‌‌آن است، در چه‌زمانی معرفی خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده