// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

باشگاه بشیکتاش ترکیه خبر پایان کار تیم بانوان کانتر استرایک خود را منتشر کرد

بخش ورزش الکترونیک باشگاه بشیکتاش کشور ترکیه پایان فعالیت تیم بانوان بازی Counter Strike: Global Offensive خود را اعلام کرد و این بازیکنان از این به بعد به‌صورت آزاد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

بازیکنان تیم بانوان بازی Counter Strike: Global Offensive باشگاه بشیکتاش کشور ترکیه جدایی خود از بخش ورزش الکترونیک باشگاه را تایید کردند. این افراد از این به بعد با اضافه شدن میکلا مینتراپ که بیشتر با نام مستعار mimi شناخته می‌شود، به‌صورت آزاد در مسابقات بازی کانتر استرایک شرکت خواهند کرد.

باشگاه بشیکتاش در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی بود که با عقد قراردادی بازیکنان تیم RES را جذب کرد و تیم کانتر استرایک بانوان خود را معرفی کرد. ولی بعد از گذشت چند ماه، از اواسط اکتبر بازیکنان تیم با مشکل تکمیل کردن لیست بازیکنان اصلی روبه‌رو بودند و به همین دلیل برای حضور در مسابقات مختلف بایستی از بازیکنان میهمان استفاده می‌کردند. همین موضوع باعث شد که بهترین مقامی که تیم در زمان فعالیتش کسب کرد، قرار گرفتن در جایگاه دوم مسابقات NEST Pro Series Female tournament که در کشور چین برگزار شد، باشد.

باشگاه بشیکتاش

با اضافه شدن mimi به لیست بازیکنان جدا شده از باشگاه بشیکتاش، این گروه قرار است ادامه فعالیت خود را به‌صورت آزاد ادامه دهد. این بازیکن ۲۲ ساله دانمارکی قبل از اضافه شدن به تیم جدیدش جزو بازیکنان اصلی تیم Copenhagen Flames fe بود که با اتمام قراردادش با این مجموعه، جداییش از این تیم را قطعی کرد. میکلا مینتراپ معروف به mimi پیش از این با juliano و zAAz هم تیمی بوده است و دستاوردهای مهمی را نیز کسب کرده است. از مهم‌ترین عناوین کسب شده توسط این سه بازیکن می‌توان به قهرمانی آن‌ها در مسابقات IEM Challenge Katowice 2016 و Copenhagen Games 2017 Female اشاره کرد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده