// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نسخه ریبوت Call of Duty: Black Ops احتمالا فاقد جت پک خواهد بود

دیوید واندرهار از تیم تری‌آرک، در حساب کاربری توییتر و در پاسخ به کاربران از علاقه خود به حذف جت پک در نسخه سال 2020 بازی Call of Duty سخن گفته است.

در سال‌های اخیر شاهد نسخه‌هایی از Call of Duty بوده‌ایم که بیشتر جنبه تخیلی داشتند و گیمرها را با خود به آینده می‌بردند و از ساختار واقع‌گرایانه خود دور شده بودند. هرچند جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی Call of Duty: Modern Warfare توانست باری دیگر این مجموعه را به ریشه‌های خود ببرد و تجربه یک جنگ واقعی را به همراه داشته باشد. در حال حاضر نمی‌توان در مورد نسخه سال ۲۰۲۰ کالاف دیوتی اظهار نظر کرد، اما به احتمال زیاد جت پک جایی در این بازی نخواهد داشت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیوید واندرهار از تیم تری‌ آرک (Treyarch) در جواب به یکی از کاربران در توییتر گفت که نسخه بعدی Call of Duty فاقد جت پک خواهد بود. همچنین او در جواب به یکی دیگر از کاربران به نحوه بازخورد و واکنش‌های کاربران به رونمایی از جت پک در Call of Duty: Black Ops 3 اشاره کرده است؛ طوری‌که کاربران در آن زمان واکنش تندی به این مورد نشان داده بودند. همچنین در انتهای جواب خود به شوخی گفت که این واکنش‌ها من را دچار آن اختلالات روانی کرده است، زیرا هم‌اکنون بعضی از کاربران خواهان بازگشت جت پک به سری کالاف دیوتی هستند.

با توجه به مشکلاتی که در گذشته در استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) به‌وجود آمد، توسعه نسخه بعدی کالاف دیوتی به تری‌آرک سپرده شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم این استودیو چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نسخه بعدی Call of Duty با نام Call of Duty: Black Ops منتشر می‌شود و دارای یک بخش داستانی است که در طول بازه زمانی ۴۰ ساله روایت می‌شود. به‌عبارتی انتظار می‌رود شاهد بخش‌هایی از جنگ ویتنام هم باشیم. البته تم اصلی بازی با محوریت جنگ سرد خواهد بود. 

Call of Duty


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده