نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی رومیزی Marvel United به‌زودی وارد کیک استارتر می‌شود

Marvel United یکی دیگر از محصولات شرکت CMON Games است که این‌بار به‌سراغ قهرمانان مارول خواهد رفت.

قهرمانان مارول این روزها علاوه بر ایفای نقش در کمیک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و البته بازی‌های ویدیویی، در دنیای بازی‌های رومیزی (Board Game) هم حضور پررنگی دارند و یکی از جدیدترین موارد معرفی‌شده در این زمینه، Marvel United است که به‌زودی برای جذب کمک‌های مردمی وارد کیک استارتر (Kickstarter) خواهد شد.

این بازی محصولی از شرکت CMON Games است که علاقمندان این‌گونه بازی‌ها به‌خوبی با آن آشنا هستند؛ شرکتی که پیش از این بازی‌های متنوعی از جمله بازی کارتی God of War را عرضه کرده و این روزها هم مشغول کار روی بازی رومیزی Bloodborne است. یکی از معروف‌ترین بازی‌های آن‌ها را هم می‌توان Arcadia Quest دانست؛ اثری که چند سال قبل توانست بیش از ۷۰۰ هزار دلار در کیک‌استارتر به‌دست آورد و پروژه‌ی جدید این شرکت یعنی Marvel United هم با همان شکل و شمایل تولید می‌شود و قهرمانان و شخصیت های خبیث مارول را در قالب یک بازی رومیزی به‌دست علاقمندان می‌رساند. شخصیت‌هایی که با طراحی چیبی همراه هستند، یعنی نوعی از طراحی که در آن شخصیت‌ها حالتی کوتاه‌قامت با سرهای بزرگ و شکل و شمایلی بامزه دارند. اکانت توییتر CMON Games در مورد این محصول جدید خود نوشته است:

قهرمانان همیشه به‌خاطر مبارزه برای آرمان‌های خود در معرض خطر هستند و اکنون شما هم می‌توانید یک قهرمان باشید و با آن‌ها تیم جدیدی را تشکیل دهید و به نجات دنیا بروید.

Spinmaster Games و CMON Games افتخار دارند که از بازی جدید خود Marvel United رونمایی کنند؛ بازی‌ای که به‌زودی وارد کیک‌استارتر خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانید.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نشده است و تنها می‌توان به تیزر کوتاه آن اشاره کرد که هرچند چیز خاصی از خود بازی نشان نمی‌دهد، ولی می‌توان قهرمانانی مثل کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، بلک ویدو، کاپیتان مارول و هالک را در کنار شخصیت‌های خبیثی چون رد اسکال، اولتران و تسک‌مستر در ویدیوی آن مشاهده کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

این تنها بازی معرفی‌شده در ارتباط با دنیای مارول در ماه‌های اخیر نیست و مدتی قبل هم شرکت Fantasy Flight بازی کارتی Marvel Champions را عرضه کرد و با توجه به محبوبیت بالای شخصیت‌های مارول، هرچند وقت یک‌بار شاهد ارائه‌ی محصولاتی در این زمینه هستیم. البته شاید به‌این زودی‌ها خبری از Marvel United نشود، چرا که مدت زیادی از عرضه‌ی بازی قبلی شرکت سازنده‌ی آن یعنی Starcadia Quest نمی‌گذرد و بعید است پروژه‌ی جدید آن‌ها تا قبل از سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. در مجموع با نگاهی به موفقیت پروژه‌های قبلی این شرکت در کیک‌استارتر و همین‌طور محبوبیت بالای شخصیت‌های مارول، می‌توانیم منتظر استقبال بالایی از طرف علاقمندان بازی‌های رومیزی نسبت به Marvel United باشیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده