نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶

بازی های رایگان ماه ژانویه توییچ پرایم معرفی شدند

مشترکین سرویس توییچ پرایم می‌توانند در ماه ژانویه، ۱۰ بازی رایگان پی‌سی ازطریق نرم‌افزار Twitch PC دریافت کنند.

سرویس توییچ پرایم (Twitch Prime) برای اعضای خود ۱۰ بازی رایگان پی‌سی در ماه ژانویه از ناشرانی همچون را فیوری (Raw Fury)، پلاگ این دیجیتال (Plug in Digital) و Devolver Digital درنظر گرفته است. این ۱۰ بازی عبارتند از: Anarcute، A Normal Lost Phone، Ape Out، Dandara، Enter the Gungeon، Gato Roboto، Heave Ho، Kingdom: New Lands، Splasher و Witcheye. این بازی‌های رایگان تا تاریخ ۱۲ یا ۱۴ بهمن در دسترس خواهند بود. این بازی‌های ازطریق نرم‌افزار کامپیوتری Twitch PC قابل دریافت خواهند بود. بازیکنان می‌توانند حتی پس از اتمام اشتراک توییچ پرایم نیز این بازی‌ها را در حساب کاربری خود نگه دارند.

سرویس توییچ پرایم همچنین آیتم‌های رایگان درون‌برنامه‌ای برای بعضی از بازی‌ها درنظر گرفته که این بازی‌ها شامل Mobile Legends Bang Bang، Black Desert Mobile، بازی Apex Legends، بازی GTA V، بازی Red Dead Online، بازی Borderlands 3، بازی World of Tanks، بازی Rocket League، بازی League of Legends، بازی Fallout 76 و غیره خواهد بود.

از آن‌جایی که آمازون (Amazon) در سال ۲۰۱۴، سهام توییچ را خریداری کرد، این سرویس برای مشترکین آمازون پرایم رایگان خواهد بود. دارندگان اشتراک آمازون پرایم تنها کافی است تا اکانت‌های آمازون و توییچ خود را لینک کنند تا از تمامی امکانات این سرویس‌ نیز بهره‌مند شوند.

اشتراک آمازون پرایم را می‌توانید ماهیانه به مبلغ ۱۲.۹۹ دلار یا سالیانه به مبلغ ۱۱۹ دلار خریداری کنند. مشترکین می‌توانند با خرید اشتراک از دو روز خرید رایگان، ویدیوهای استریم و فهرست موسیقی، خرید رایگان کتاب از Kindle و بازی‌های رایگان از توییچ بهره‌مند شوند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده