نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فرقه Yellow Turban به بازی Total War: Three Kingdoms اضافه خواهد شد

بسته الحاقی جدید بازی Total War: Three Kingdoms با نام Mandate of Heaven معرفی شد و قرار است فرقه Yellow Turban را به بازی بیاورد.

بازی Total War: Three Kingdoms دگرگونی بزرگی برای این سری محبوب Total War محسوب می‌شود. این بازی با تغییر دوره زمانی خود به دوران سه پادشاهی چین، تغییر چشم‌گیری را ایجاد کرد و علاوه‌بر این نیز بعضی از هسته‌های پایه‌ای این مجموعه نیز تغییر یافتند. حال این بازی تصمیم دارد تا عناصر جدیدی را به هسته خود اضافه کند، چیزهایی که برای عموم تاریخ آشنا هستند.

بسته الحاقی جدید با نام Mandate of Heaven، فرقه Yellow Turban را معرفی خواهد کرد. سه زیرفرقه با نام‌های Zhang Jue، Zhang Liang و Zhang Bao به بازی اضافه خواهند شد که هرکدام سبک و روش خاص خود را دارند.

شورش عمامه زردها (The Yellow Turban Rebellion) قیامی است که در سال ۱۸۴ میلادی رخ داده است. در حالی‌که این شورش سرانجام به‌طور کامل سرکوب شد، باعث شد تا آغازی بر حماسه The Romance of the Three Kingdoms باشد. بازی توتال وار نیز براساس این حماسه پایه‌گذاری شده است. ویدیوی معرفی بسته الحاقی Mandate of Heaven را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Total War Three Kingdoms توسط استودیوی کریتیو اسمبلی توسعه یافته و سگا (SEGA) نیز ناشر آن بوده است. این بازی در ۲ خرداد ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و مک منتشر شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده