// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

وینس زامپلا هدایت شعبه لس آنجلس استودیو دایس را برعهده گرفت

به‌تازگی مشخص شده است که وینس زامپلا، رئیس استودیو ریسپاون، هدایت استودیو لس آنجلس دایس را برعهده خواهد گرفت.

در دهه گذشته پس از اینکه استودیو Danger Close Games به استودیو EA Los Angeles تبدیل شد، مشغول ساخت نسخه‌های مختلفی از Medal of Honor شد و قطعا هواداران این سری، نام استودیو EA Los Angeles را شنیده‌اند. پس از ورشکست و بسته شدن به شعبه لس آنجلس استودیو دایس (EA Dice) تبدیل شد. در سالیان گذشته این استودیو در ساخت نسخه‌های مختلفی از Battlefield با دایس و سایر استودیوهای الکترونیک آرتز (Electronic Arts) همکاری داشته است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که وینس زامپلا، رئیس استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سمت جدیدی را دریافت کرده است. او از این پس هدایت استودیو لس آنجلس دایس را برعهده خواهد گرفت و به آن‌ها کمک می‌کند که بازی‌های خود را بسازند. البته این گفته بدین معنا نیست که وینس زامپلا استودیو ریسپاون را ترک کرده است، بلکه او سمت دوم خود را به‌دست آورده است. وینس زامپلا دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم اهداف جدیدی را به‌وجود آوریم. ما می‌خواهیم تا مردم بگویند که این مسیری است که باید آن را ادامه دهید و محتوای جدیدی را بسازید. من فکر می‌کنم که آن‌ها در حال حاضر به‌عنوان یک استودیو پشتیبان برای دایس در استکهلم شناخته می‌شوند. تغییر سیاست‌ها مورد مهمی است و به مردم نشان می‌دهد که می‌توانید اینجا کار کنید؛ ما قرار است کارهای هیجان‌انگیز مختلفی را انجام دهیم.

۲۰۱۹ سال خوبی برای استودیو ریسپاون بود، آن‌ها به‌واسطه‌ی جهان Titanfall، بازی Apex Legends را خلق کردند و ازطریق Star Wars Jedi: Fallen Order هم تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار دادند. انتخاب زامپلا به استودیو لس آنجلس دایس کمک می‌کند تا از حالت پشتیبان بودن خارج شود و بازی‌های مخصوص‌به خود را توسعه دهد. سؤال اصلی این است که این استودیو با کمک زامپلا به سراغ چه بازی می‌رود؟ آیا شاهد نسخه‌ای از Medal of Honor خواهیم بود؟ نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده