نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

تریلر جدید Microsoft Flight Simulator آب‌ و هوای برفی و زیبای این بازی را نشان می‌دهد

مایکروسافت و آسوبو (Asobo)­ تریلر جدیدی از بازی شبیه‌ساز پرواز خود یعنی Microsoft Flight Simulator منتشر کرده‌اند که آب‌و‌هوای برفی بازی را نشان می‌دهد.

مایکروسافت و آسوبو (Asobo)­ در آخرین روزهای تعطیلات سال نو میلادی، تریلر جدیدی از بازی شبیه‌ساز هدایت هواپیمای خود، یعنی Microsoft Flight Simulator منتشر کردند که شرایط آب و هوایی برفی و زیبای این بازی را به تصویر می‌کشد.

این ویدیو درواقع قصد دارد که سیستم آب‌و‌هوایی جدید Microsoft Flight Simulator را به رخ بکشد که در اکثر بازی‌های مشابه دیده نمی‌شود. این موارد به‌طور کلی می‌توانند در تجربه بازی تاثیر‌گذار باشند و حتی کنترل را برای خلبانان سخت کند.

نکته‌ی جالبی که در این بازی مشاهده می‌شود، این است که آب و هوای برفی در Microsoft Flight Simulator تنها یک جلوه‌ی بصری نیست. درحالی‌که این ویدیو جزئیات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد، می‌توان به وضوح شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ی بارش برف را نشان دهد. درواقع، نحوه‌ی انباشته شدن و پراکندگی پوشش برف در قسمت‌های مختلف مناظر طبیعی و همچنین مناطق شهری در نقشه‌ی این بازی، به دقت طراحی شده است. هوای آفتابی و زیبایی که از پنجره‌های هواپیما مشاهده می‌شود، زیبایی این مناظر را دوچندان کرده است.

شما می‌توانید در ادامه ویدیوی این تریلر زیبا را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به تریلر دیگری که در مراسم X019 از بازی شبیه‌ساز مایکروسافت منتشر شد نیز نگاهی داشته باشید. تیم توسعه‌دهندگان بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت اخیراً تصاویر بیشتری از محیط این بازی را منتشر کردند که می‌توانید در اینجا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه تریلر معرفی این بازی در کنفرانس E3 2019 نیز ازطریق این لینک قابل مشاهده خواهد بود.

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده، بازی Flight Simulator در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس‌باکس وان منتشر شود. بسیاری از عاشقان پرواز و حرفه‌ی خلبانی، بی‌صبرانه منتظر انتشار این شبیه‌ساز زیبا و دقیق از سوی مایکروسافت هستند. لطفاً نظرات خود را در رابطه با این بازی با ما در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده