// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

در طول ماه ژانویه کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند Goat Simulator و Uncharted: The Nathan Drake Collection را به رایگان تجربه کنند.

با شروع سال ۲۰۲۰ میلادی و اولین ماه از این سال، سونی در وبسایت پلی استیشن بازی‌های رایگان این ماه را برای کاربران پلی استیشن پلاس معرفی کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، آن دسته از کاربران پلی استیشن 4 که حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در تاریخ ۱۷ دی ماه (هفت ژانویه) بازی‌های Goat Simulator و Uncharted: The Nathan Drake Collection را به رایگان تجربه کنند.

Uncharted: The Nathan Drake Collection توسط استودیو بلوپوینت گیمز (‌Bluepoint Games) توسعه داده شده و شامل سه نسخه Drake's Fortune، Among Thieves و Drake's Deception است. برای آن دسته از افرادی که تنها Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy را تجربه کرده‌اند، این کالکشن ارزشمند می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد تا بیش‌ازپیش با گذشته و ماجراجویی‌های نیتن دریک آشنا شوند. 

Goat Simulator را هم توسط استودیو Coffee Stain توسعه داده شده است و برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. این بازی در سال ۲۰۱۵ در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت تا بتوانند این بازی متفاوت و سرگرم کننده را تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران پلی‌استیشن پلاس تنها تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه (سه فوریه) قادر به دریافت این دو بازی به‌صورت رایگان هستند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Goat Simulator و Unchated: The Nathan Drake Collection را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده