نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

رویداد سال نو میلادی بازی Mario Kart Tour از امروز آغاز شد

نینتندو به‌مناسبت سال جدید میلادی، آپدیتی با نام New Year's Tour برای بازی موبایل Mario Kart Tour منتشر کرده است.

امروز علاوه بر جشن‌های سال نو، نینتندو (Nintendo) تور جدیدی را به‌مناسبت سال جدید به بازی Mario Kart Tour اضافه کرده است. این آپدیت با نام New Year’s Tour از امروز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این به‌روزرسانی جدید، مسیر مسابقه Tokyo را اصلاح کرده و همچنین رانندگان، خودروها و گلایدرهای جدیدی به بازی اضافه کرده است.

این رویداد از امروز تا تاریخ ۲۴ دی در دسترس بازیکنان خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با ورود به بازی در این بازه زمانی، لباس‌های جدیدی برای کاراکترهای ماریو، یوشی و دیگر رانندگان بازی دریافت کنند. بعضی از افراد فکر می‌کنند که بازی موبایل ماریو کارت تور در حال‌حاضر کمی افت کرده است. گرچه، این بازی رایگان مسابقه‌ای تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

طبق گزارشی ازطرف Sensor Tower در ماه اکتبر، این بازی محبوب با تعداد دانلود نزدیک به ۱۳۰ میلیون، در ماه اول خود توانست تقریباً مبلغ ۳۷.۵ میلیون دلار درآمد کسب کند. از آن زمان نیز این آمار و ارقام افزایش یافته و با‌توجه به تعطیلات سال جدید، احتمالاً نینتندو در گزارش درآمد ماه دسامبر خود شاهد افزایش چشمگیری خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آپدیت New Year’s Tour را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Mario Kart Tour در حال‌حاضر برای اندروید و آیفون در دسترس بازیکنان قرار دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده