نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نقشه Summoner’s Rift بازی League of Legends توسط طرفدارای در موتور آنریل بازسازی شد

یکی از طرفداران بازی League of Legends، نقشه اصلی Summoner's Rift را در موتور گرافیکی Unreal Engine بازسازی کرده تا تغییرات واقع‌گرایانه‌ای در این نقشه اعمال کند.

Summoner's Rift به‌عنوان زمین اصلی مبارزات بازی League of Legends در طی سال‌ها کمی تغییر کرده است. ولی یکی از طرفداران این بازی محبوب، در طول یک پروژه، تغییرات زیادی در گرافیک این نقشه اعمال کرده‌ است. توسعه‌دهنده‌ی مستقلی به نام Wayne S، نقشه Summoner’s Rift را با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine بازسازی کرده است. این بازسازی باعث شده تا مناظر، سایه‌ها و مسیرهای جنگل، واقع‌گرایانه و سرسبزتر دیده شوند. ویدیویی از مناطق مختلف این زمین مبارزه توسط سازنده آن منتشر شده که از زوایای متفاوت زمین بازی را نشان می‌دهد.

Wayne S در این ویدیو نسخه‌ی قدیمی و جدید زمین Summoner’s Rift را به‌نمایش گذاشته است. در این ویدیو می‌توانیم نحوه بازسازی این نقشه را نیز مشاهده کنیم. Wayne S چند تصویر دید از بالای Summoner’s Rift را نشان می‌دهد و همچنین اهداف خود را از بازسازی نقشه در موتور Unreal Engine مشخص می‌کند.

Wayne S در این‌باره گفت:

هدف من در ابتدا حفظ طراحی اصلی نقشه Summoner’s Rift بود، ولی با گذشت زمان این هدف به‌سمت واقعی‌تر شدن نقشه تغییر یافت. این موضوع نیاز داشت تا هم از دید بالا و هم از دید اول شخص، جذابیت‌های بصری ویژه‌ای داشته باشد. من تمام تلاش خود را کردم تا اتمسفر Rift حفظ شده و در عین‌حال نیز شاخ و برگ‌های League of Legends نیز مشاهده شوند.

توسعه‌دهنده این نقشه در توضیحات این ویدیو اعلام کرد که تکمیل این پروژه چندین هفته برای آن‌ها طول کشیده و تجربه بزرگی برای آن‌ها بوده است. وی اضافه کرد که بعضی از انتقادها درباره عدم اجرای این نقشه در بازی اصلی League of Legends کاملاً مورد تأیید هستند زیرا برای پرت نشدن حواس بازیکن باید جزییات اضافی این نقشه حذف شوند.در ادامه می‌توانید ویدیوی این بازسازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

خالق این بازسازی اعلام کرد:

بازسازی این نقشه بازی League of Legends تقریباً سه هفته طول کشید. در این مدت زمان، وقتی روی پروژه اصلی خودم کار نمی‌کردم، چهار الی پنج ساعت از روز را به این بازسازی اختصاص می‌دادم. انجام این پروژه، تجربه خوبی بود و ارزشش را داشت. من با فشار آوردن به خودم یاد گرفتم که چگونه محیط بازی را واقع‌گرایانه‌تر بسازم.

تاکنون نقشه‌ای شبیه به این نسخه از Summoner's Rift را در بازی League of Legends ندیده‌ایم. زیرا این بازی از یک نقشه مختصر و منحصربه‌فرد برخلاف رویکرد واقع‌گرایانه، بیشتر استقبال می‌کند. همانطور که خالق این بازسازی نیز گفت، یک نقشه واقع‌گرایانه می‌تواند در کل حواس بازیکن را پرت کند. در صفحه‌ی ArtStation سازنده این بازسازی، در اولین فرصت تلاش می‌کنند تا روی ساخت مناطق گیم‌پلی تمرکز کنند و بعد از آن پایگاه‌های بازی را  خلق کنند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده