نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

آمار و ارقام Sea of Thieves از عملکرد موفقیت آمیز این بازی در سال ۲۰۱۹ حکایت دارد

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ شرکت توسعه‌دهنده‌ی Rare آمار و ارقام عملکرد کاربران بازی Sea of Thieves را به‌صورت عمومی منتشر کرده است.

درحالی‌که به آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، تقریباً همه‌ی سایت‌ها، بازی‌ها و شرکت‌ها به انتشار آمار و ارقام مربوط‌به عملکرد خود در سال گذشته می‌پردازند. رِیر (Rare) نیز جزو توسعه دهندگانی است که در این راستا به انتشار آمار و ارقام مربوط‌ به چگونگی عملکرد کاربران بازی Sea of Thieves در سال جاری پرداخته است.

بازی Sea of Thieves، اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شده اما در سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی‌ها و محتوای بیشتری برای این بازی منتشر شد که برخی از آن‌ها به‌صورت نام‌گذاری شده و حاوی محتوای زیادی برای دزدان دریاییِ  بازی Sea of Thieves بودند. امسال شاهد انتشار به‌روزرسانی «Anniversary Update» بودیم که مراحل جدیدِ «Shores of Gold» را در دسترس بازیکنان قرار داد. همچنین آپدیت جدید «The Seabound Soul» که برای اولین‌بار عنصر آتش را به این بازی اضافه می‌کرد.

بازی Sea of Thieves با انتشار به‌روزرسانی‌های منظم، جامعه‌ی کاربری منسجمی را تشکیل داده است که می‌توان عملکرد موفقیت آمیز آن را به‌سادگی در آمار و ارقام چشم گیر این بازی مشاهده کرد. طلا (Gold) پول رایج این بازی برای خرید اسکین‌ها، لباس‌ها و قطعات کشتی محسوب می‌شود. بازیکنان این بازی در طول سال ۲۰۱۹ جمعاً بیش از ۲۱۶ میلیارد واحد Gold را کسب کرده اند که این آمار به بیش از ۲۱ میلیارد سفر دریاییِ منحصر‌به‌فرد شامل به‌دست آوردن صندوقچه‌های طلا، تکمیل مأموریت‌های بازرگانی و... مربوط می‌شود.

دزدان دریاییِ این بازی از قابلیت ماهی گیری نیز برخوردار هستند که در طول فعالیت کاربران Sea of Thieves در این زمینه، جمعاً بیش از ۴۳ میلیارد ماهی صید شده است. درکنار این موارد، مجموع تعداد کشتی‌های اسکلتی و خطرناکی که بازیکنان Sea of Thieves با آن مواجه شده‌اند، به بیش از ۴۴ میلیارد عدد رسیده است. آن‌ها همچین با بیش از ۲۵ میلیارد مگالودون (Megalodon) نیز مقابله کرده‌اند. حالا باید به این آمار، یک میلیارد و ۵۰۰ هزار کشتی آتش گرفته را نیز اضافه کنید. شخصیت The Gold Hoarder در مجموع یکصد و شصت هزار بار شکست خورده و مود جدید The Arena تاکنون توسط بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن مورد استفاده قرار گرفته است.

بازیکنان بازی Sea of Thieves بیش از اینکه از بشکه‌های انفجاری و استراتژی‌های تدافعی استفاده کنند، به سراغ خرید و فروش بشکه‌های باروت رفته‌اند که رقمِ این مورد، جمعاً به بیش از ۶ میلیارد عدد می‌رسد. از طرفی، یکصد و چهار هزار بازیکن آمارِ سفر در Dark Relic را به ثبت رسانده و تقریبا ۴ میلیارد صندوقچه‌ی Reaper به فروش رسیده است. ضمن اینکه مجموع بازدیدهای Black Market به ۱۲ میلیارد مرتبه رسیده است.

Sea of Thieves

از آن جایی که امکان استفاده از حیوان خانگی نیز به بازی Sea of Thieves اضافه شده است، این آمار شامل این بخش از بازی هم خواهد بود. ظاهراً طوطی اسکلتی (Skeleton Cockatoo) پرطرفدارترین مورد در میان گزینه‌های متنوع این بازی بوده است.

بازیکنانی که در بخش Fort of the Damned شرکت کرده اند، جمعاً ۲۵.۶۹۸.۷۱۳ بار کشته شده‌اند. اما افرادی که موفق به کسب آیتم‌های تزئینی از این قسمت شدند، در مجموع ۳۵ هزار عدد از این لوازم را دریافت کرده‌اند. دزدان دریاییِ Sea of Thieves با ماجراجویی در دریاها و و براساس معیارهای مختلف، لوِل خود را در بازی افزایش می‌دهند. در سال ۲۰۱۹، بازیکنان در مجموعِ ۱۲۱ میلیارد ساعت حضور در بازی، ۱۲۷ میلیارد لول مختلف را پشت سر گذاشته‌اند.

اگر به‌دنبال مشاهده‌ی آمار شخصی خود در این بازی هستید، می‌توانید با وارد شدن در حساب کاربری خود در وبسایت رسمی این بازی، به این آمار دسترسی داشته باشید. بازی Sea of Thieves هم‌اکنون ازطریق Xbox Game Pass برای ایکس‌باکس وان و پی سی قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده