نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ برگزاری مسابقات The International 10 اعلام شد

کمپانی ولو به‌عنوان هدیه‌ی کریسمس امسال، در کنار انتشار یک به‌روزرسانی تازه برای بازی Dota 2، تاریخ برگزاری مسابقات The International 10 را نیز اعلام کرد.

پس از گذشت تقریباً سه ماه از مسابقات اینترنشنال امسال، کمپانی ولو (Valve) تاریخ برگزاری مسابقات The International 10 را تایید و اعلام کرد. مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، بزرگ‌ترین رویداد سال آینده‌ی بازی Dota 2 از تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ (۱۸ اوت ۲۰۲۰) کارش را آغاز می‌کند و نهایتاً در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۲۳ اوت ۲۰۲۰) با فتح جام توسط یکی از تیم‌های شرکت‌کننده خاتمه می‌یابد. برنامه‌ریزی و صدور دیرهنگام بلیط‌های مسابقات The International 9 باعث شد تا کمپانی ولو مورد انتقاد قرار بگیرد، اما اکنون هواداران می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری برای سفر به سوئد و تماشای بازی‌های نفس‌گیر اینترنشنال آتی داشته باشند. ولو با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

اطمینان حاصل کنید که برای ماه اوت سال آینده وقت آزاد داشته باشید. مسابقات اینترنشنال در بازه‌ی زمانی ۱۸ تا ۲۳ اوت ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

مسابقات اینترنشنال نقطه‌ی اوج و برجسته‌ی رقابت‌هایِ Dota Pro Circuit هر فصل به‌شمار می‌آید. مسابقات The International 9 عنوان «بیشترین مبلغ جایزه جمع‌آوری‌شده برای یک مسابقه در تاریخ ورزش‌های الکترونیک» را به خود اختصاص داد و رکورد «بیشترین تعداد تماشاگر بین رویدادهای Dota 2 در توییچ» را علی‌رغم منطقه‌ی زمانی متفاوت شکست. دهمین دوره از مسابقات اینترنشنال، برای اولین‌بار از زمان The International 1 به اروپا بازمی‌گردد و در شهر استکهلم، پایتخت کشور سوئد برگزار می‌شود.

از مدت‌ها پیش اروپا به‌عنوان یکی از قدرتمندترین مناطقِ رقابت‌ها به‌حساب می‌آید که سه فصل گذشته به‌خوبی این ادعا را اثبات می‌کند. دو قهرمان آخر مسابقات اینترنشنال یعنی تیم‌ها OG و Team Liquid هر دو از منطقه اروپا بوده‌اند و این بدان معنا است که این منطقه قهرمانی مسابقات اینترنشنال را در سه فصل پیاپی به‌دست آورده است. همچنین پس از عبور مبلغ جایزه مسابقات اینترنشنال امسال از مرز ۳۴ میلیون دلار، انتظار از مسابقات سال آینده حتی بیشتر از قبل هم شده است.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده