نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه فیزیکی بازی Blair Witch سال آینده عرضه می‌شود

سال آینده نسخه‌ی فیزیکی بازی Blair Witch، ساخته استودیوی بلوبر تیم به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد.  

نسخه‌ی دیجیتالی بازی Blair Witch، محصول استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شده است، اما طبق تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) قصد عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی آن در سال ۲۰۲۰ میلادی را دارد.

نسخه‌ی فیزیکی بازی Blair Witch با برچسب قیمتی ۲۹.۹۹ دلار در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۹۹ (۲۴ مارس ۲۰۲۰) در ایالات متحده عرضه خواهد شد. تا به این لحظه هیچ سخنی از راه‌یابی محتوای اضافی Good Boy Pack که در نسخه‌ی PS4 بازی وجود دارد، به نسخه‌ی Xbox One به میان نیامده است.

بازی Blair Witch به‌واسطه‌ی موفق‌بودن در ارائه‌ی ترس روانی و دقایق پرتنش، اتمسفر تاثیرگذار و پر رمز و راز، شخصیت‌پردازی خوب کاراکتر الیس، به‌تصویرکشیدن ارتباط خوب بین الیس و سگش و البته جلوه‌های صوتی و مخصوصاً صداگذاری خوب در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Blair Witch جدید‌ترین ساخته استودیو بلوبر است که در مقایسه با بازی ضعیف قبلی آن‌ها یعنی Layers of Fear 2 پیشرفت خوبی به‌حساب می‌آید. بلیر ویچ بیش‌تر از هر چیز در ارائه یک حس ترس روانی و قرار دادن بازیکن در موقعیت‌های پرتنشی که می‌توانند روح و روانش را آزار دهند، موفق ظاهر می‌شود و از طرف دیگر شخصیت‌پردازی خوب کاراکتر الیس و ارتباط وی با سگش مورد دیگری است که به بهتر شدن بازی کمک می‌کند. اما در عین حال بلیر ویچ مشکلاتی در زمینه روایت داستان یا سطحی بودن برخی مکانیک‌های گیم‌پلیش هم دارد که مانع از تبدیل شدن آن به یک بازی ترسناک عالی می‌شوند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر و تجربه‌ی خود از بازی Blair Witch با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده