نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

بسته الحاقی جدید بازی Total War: Three Kingdoms ماه آینده منتشر می‌شود

در بسته‌ی پیش درآمد Mandate of Heaven، حکومت امپراطوری Han را در دست خواهید گرفت.

سگا امروز جدیدترین فصل از بازی Total War: Three Kingdoms را معرفی کرد. بسته‌ی پیش درآمد Mandate of Heaven به وقایعی که در اواخر حکومت سلسله‌ی Han در چین رخ داده خواهد پرداخت.

اتفاقات این این DLC به سال ۱۸۲ بعد از میلاد مربوط می‌شود و امکان تسلط بر قسمت‌های جدیدی از سرزمین‌های تحت حکومت امپراطوری هان را فراهم می‌کند. شما در محتوای جدید بازی Total War: Three Kingdoms به نیروها و کاراکترهای جدیدی دسترسی خواهید داشت و با در نظر گرفتن این DLC به عنوان یک بسته‌ی پیش درآمد، می‌توانید قبل از ورود به وقایع داستان اصلی بازی، آن را تجربه کنید.

بازی Total War: Three Kingdoms به عنوان جدیدترین ساخته‌ی کمپانی کریتیو اسمبلی محسوب شده و شما را به چین باستان می‌برد. به دوره‌ای پر تلاطم که سه امپراطوری بزرگ در حال رقابت و نبرد برای تصرف کل کشور چین هستند. در این بازی شما باید انتخاب کنید که در سمت کدام‌یک از این قدرت‌ها و فرماندهان آنان هستید و می‌خواهید چطور کنترل چین باستان را در دست بگیرید.

محتوای جدید Mandate of Heaven، در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۶ دی امسال) و با قیمت ۱۰$ در کنار بروزرسانی جدیدی برای تمامی بازیکنان عرضه خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه به تریلر معرفی این DLC در کنار تصاویری از محیط آن نگاهی داشته باشید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده