نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مسابقات جهانی بازی Apex Legends از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد

سری مسابقات جهانی بازی Apex Legends با نخستین سری Apex Legends World Champions در اوایل بهمن ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

امروز الکترونیک آرتز و ریسپاون به‌صورت رسمی اعلام کردند که سری مسابقات جهانی بازی Apex Legends به‌زودی آغاز خواهد شد. این سری مسابقات هم به‌صورت آنلاین و هم رویدادهای زنده برگزار می‌شوند. بازیکنان پلتفرم ویندوز می‌توانند برای بیش از سه میلیون دلار جایزه، در این مسابقات با یکدیگر رقابت کنند. اولین رویداد رسمی این مسابقات در اوایل سال آینده میلادی برگزار خواهد شد. ویدیوی معرفی Apex Legends Global Series را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

مسابقات Apex Legend Global Series براساس سیستم امتیازی مدیریت می‌شود تا بازیکنان در چهار گروه Major مختلف دسته‌بندی شوند. تمام بازیکنانی که حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی را روی پلتفرم ویندوز در اختیار دارند، می‌توانند در مسابقات آنلاین شرکت کنند. این بازیکنان با کسب امتیاز می‌توانند برای رویدادهای زنده نیز انتخاب شوند. شرکت‌کنندگان با رسیدن به امتیازات مشخصی می‌توانند وارد Majorهای بالاتری شوند.

سه گروه اول، شامل ۱۰۰ تیم سه نفره از سرتاسر جهان خواهد بود. چهارمین Major به ‌عنولن گروه نهایی شناخته می‌شود. تنها ۶۰ تیم می‌توانند وارد گروه نهایی شوند تا برای رسیدن به سهم خود از جایزه یک میلیون دلاری و مقام قهرمان جهان Apex Legend Global Serires، بایکدیگر به رقابت بپردازند.

این موضوع، پیشرفت بسیار مهمی برای بازی Apex Legends محسوب می‌شود. ورود به عرصه‌های ورزش الکترونیکی، ویژگی مهمی برای موفقیت بازی‌های رقابتی به حساب می‌آید. به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز و ریسپاون، هزینه زیادی را برای توسعه و گسترش این سری مسابقات انجام داده‌اند. اگر بازی Apex Legends بتواند در زمینه ورزش‌های الکترونیک رشد کند، الکترونیک آرتز و ریسپاون باید حمایت بیشتری از این بازی ارائه دهند.

اولین رویداد آنلاین مسابقات Apex Legends Global Series از تاریخ ۵ بهمن آغاز خواهد شد. Major اول از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ اسفند در آرلینگتون تگزاس، برگزار خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده