// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار Warcraft 3: Reforged مشخص شد

به‌تازگی شرکت بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرده است که بازی Warcraft 3: Reforged در تاریخ هشت بهمن ماه روی پی سی عرضه می‌شود.

بازی Warcraft 3: Reforged برای اولین‌بار در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ معرفی شد. این بازی شامل نسخه ریمستر Warcraft 3: Reign of Chaos و همچنین بسته الحاقی The Frozen Throne می‌شود. باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر نسخه ریمستر وارکرفت 3، تاریخ انتشار بازی را مشخص کرده است.

علاقه‌مندان به Warcraft 3: Reforged می‌توانند از تاریخ هشت بهمن ماه (۲۸ ژانویه ۲۰۲۰) بازی مورد علاقه خود را تجربه کنند. شرکت بلیزارد دراین‌باره در وبسایت خود نوشته است:

اگرچه بسیار تلاش کردیم تا Reforged را قبل از پایان سال جاری میلادی در دسترس قرار دهیم، اما با نزدیک شدن به مراحل پایانی، متوجه شدیم که به زمان بیشتری نیاز داریم. همانند همیشه، هدف ما این است که به افتخاری برسیم که شما باعث آن شده‌اید.

بازی Warcraft 3: Reforged از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و مراحل و مکانیسم‌های گیم‌پلی آن هم دستخوش تغییر شده است تا به تعادل برسند. همچنین کاربران می‌توانند نقشه‌های شخصی‌سازی شده خود را از بازی اصلی به این نسخه وارد کنند. هم‌اکنون می‌توانید وارکرفت 3: ریفورجد را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار از فروشگاه بلیزارد بتل‌نت خریداری کنید. همچنین ادیشن Spoils of War هم با قیمت ۳۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود که شامل اسکین‌های مختلف و محتویاتی برای World of Warcraft، Overwatch، Diablo III، Hearthstone، Heroes of the Storm، StarCraft II و StarCraft: Remastered می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده