نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

بازی های Gears Tactics و Ori and the Will of the Wisps از امروز قابل پیش خرید هستند

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، علاقه‌مندان به بازی‌های Gears Tactics و Ori and the Will of the Wisps از امروز می‌توانند آثار مورد نظر خود را پیش‌خرید کنند.

مجموعه Gears of War برای علاقه‌مندان ایکس باکس شاید مهم‌ترین و برجسته‌ترین اثر ساخته شده تا الان باشد که هر سال منتظر معرفی و انتشار یک نسخه جدید و باکیفیت از طرف مایکروسافت هستند. حدود یک سال و نیم پیش طی برگزاری مراسم E3 2018 شگفتی بزرگی برای طرفداران این سری رقم خورد و نسخه تازه‌ای تخت عنوان Gears Tactics که مکانیزم‌های جدیدی را در خود دارد، معرفی شد. پس از مدت‌ها سکوت چند روز پیش به‌مناسبت رویداد The Game Awards 2019، تریلر تازه‌ای از بازی به‌نمایش درآمد و بالاخره تاریخ عرضه رسمی بازی مشخص شد.

از دیگر بازی‌های محبوب و موفق منتشر شده بازی Ori and the Blind Forest است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و توانست بسیاری از طرفداران سبک پلتفرمر را به‌خود جلب کند. به‌همین دلیل هم حرف و حدیث‌های زیادی مبنی‌بر احتمال معرفی و انتشار نسخه دوم و دنباله آن زمزمه می‌شد؛ بالاخره این شایعات به واقعیت تبدیل شد و در نمایشگاه E3 2017 نسخه جدید Ori به‌نام Ori and the Will of the Wisps معرفی شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ایکس باکس و Ori در حساب‌های رسمی توییتر خود اعلام کردند که علاقه‌مندان می‌توانند این دو بازی مورد انتظار را از امروز پیش خرید کنند. این خبر در حالی منتشر شده است که به‌تازگی تریلرهای جدیدی از این دو بازی به‌نمایش گذاشته شده بود.

خبر خوش برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass این است که تا زمانی که مدت اشتراک آنها به‌پایان نرسیده باشد، می‌توانند بازی Ori and the Will of the Wisps و Gears Tactics را به‌‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند. افرادی هم که عضو سرویس مایکروسافت نیستند، با پرداخت ۵۹.۹۹ دلار برای بازی Gears Tactics و ۲۹.۹۹ دلار برای Ori and the Will of the Wisps می‌توانند این دو اثر را پیش خرید کنند.

بازی Ori and the Will of the Wisps قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن و Gears Tactics در تاریخ ۹ اردیبهشت به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار شوند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده