نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تصاویر جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد

مایکروسافت در تازه‌ترین اقدام خود تصاویر جدیدی از شبیه‌ساز پرواز خود تحت عنوان Microsoft Flight Simulator را منتشر کرده است که نوید اثری با طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی می‌دهد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی معمولا توجه زیادی به آثاری که تمرکز اصلی آنها روی پرواز و خلبانی است، دیده نمی‌شود. به همین خاطر مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان این سبک جذاب برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی اسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از این خلا استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند. از زمان معرفی بازی تا امروز تریلر و تصاویر متعددی از این نسخه منتشر شده است که همگی خبر از یک محصول زیبا و جذابی را می‌دهند که حداقل ساعت‌ها می‌تواند تجربه خلبانی را به گیمرها انتقال دهد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی که محیط‌ها و شهرهای داخل بازی را نشان می‌دهد، مشاهده کرده‌اید.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، تیم سازنده به‌تازگی تصاویر جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator را منتشر کرده‌اند. هدف این تصاویر نیز همانند گذشته نمایش طراحی باجزییات هواپیماها و محیط‌های داخل بازی است. در ادامه شما را به تماشای این عکس‌های تازه منتشر شده از بازی دعوت می‌کنم.

بازی Microsoft Flight Simulator

باتوجه به اطلاعات در دسترس، به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر اینکه تا دوماه آینده ویدیوهای بیشتری از نحوه طراحی صداهای درون بازی، فرودگاه‌ها و همچنین IFR منتشر می‌شوند، در تاریخ ۲۸ آذر نیز باید منتظر انتشار تصاویر بیشتر و جدیدتری از این بازی باشیم. بازی Microsoft Flight Simulator قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار شود.

اگر شما هم همانند اکثر مردم رویای خلبان شدن را در سر داشتید این بازی به‌نظر می‌رسد بهترین بهانه‌ای است که می‌توانید به آرزوی خود رنگ واقعیت ببخشید. لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده