// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

صعود نماینده کشورمان به فینال مسابقات IeSF در رشته PES

حسن پاجانی، نماینده کشور ایران در بازی PES 2020 دقایقی قبل به فینال یازدهمین فصل مسابقات Esports World Championship Seoul 2019 صعود کرد.

مسابقات IeSF امسال از روز چهارشنبه، ۲۰ آذر در سئول پایتخت کره جنوبی در سه رشته Dota 2 ،PES و Tekken در حال پیگیری است. در این دوره از مسابقات کشور ایران نیز حضور دارد و در دو رشته Tekken و PES نمایندگان خود را داشته است که در رشته PES، حسن پاجانی توانسته است با شکست رقبای خود به فینال مسابقات راه یابد.

مرحله اصلی مسابقات IeSF در رشته PES 2020 در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری شده است که در مرحله گروهی شانزده بازیکن از سراسر جهان حضور داشتند. پاجانی، نماینده کشورمان در مرحله اول در گروه D قرار داشت که با نمایندگان کشورهای مصر، ژاپن و هند هم‌گروه شده بود و با کسب ۶ امتیاز توانست به عنوان بازیکن دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کند.

مسابقات IeSF

نماینده کشورمان در بازی PES 2020 بعد از صعود به مرحله حذفی توانست با کسب پیروزی در مقابل نمایندگان کشورهای مکزیک، صربستان و چین جواز حضور در بازی فینال را کسب کند. طبق زمان‌بندی اعلام شده، بازی فینال قرار است در ساعت ۱۰:۳۰ امروز به وقت تهران بین دو نماینده کشور ایران و ژاپن برگزار شود. علاقه‌مندان به دیدن بازی فینال می‌توانند از طریق کانال IeSF در توییچ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که حسن پاجانی یکی از بازیکنان شناخته شده بازی PES در سطح جهانی است که پیش از این به فینال رقابت‌های مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ صعود کرده بود و در مسابقات World Electronic Sports Games نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده