// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

سرورهای بازی Fight Night Round 4 بعد از ده سال خاموش می‌شوند

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که سرورهای بازی Fight Night Round 4 در ماه مارس خاموش می‌شوند.

شرکت EA Sports چندی پیش ازطریق ایمیلی به بازیکنانش اطلاع داد که به‌دلیل کاهش تعداد بازیکنان بخش آنلاین بازی Fight Night Round 4، سرورهای این بازی در ماه مارس (اسفند ۹۸-فروردین ۹۹) خاموش خواهند شد. همه‌ی حالت‌های آفلاین بازی پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 این بازی در دسترس خواهند ماند، اما این اتفاق به‌طور رسمی بازی Fight Night Round 4 را پس از گذشت بیش از یک دهه که یکی از طولانی ترین مدت زمان‌ها برای یک بازی EA Sports به همراه ویژگی‌های آنلاین محسوب می‌شود، از دسترس خارج می‌کند.

بازی Fight Night Round 4 برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ توسط استودیو EA Vancouver، که خالق بازی Fight Night Champion در سال ۲۰۱۱ نیز است، منتشر شد. بازی Fight Night Champion، پنجمین و جدیدترین نسخه از سری Fight Night بود که برای ایکس‌باکس 360 عرضه شد و این بازی در ماه می سال ۲۰۱۸ به‌صورت سرویس Backwards Compatibility برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و در اکتبر سال جاری به سرویس EA Access اضافه شد.

بازی‌های NCAA Basketball 10 و NBA Live 10، آخرین بازی‌های بسکتبالی که EA Sports برای Xbox 360 و PlayStation 3 منتشر کرد، خدمات آنلاین خود را قبل از سال ۲۰۱۳ پایان دادند. همچنین بازی Grand Slam Tennis 2 که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد نیز سرورهای خود را در سال ۲۰۱۷ خاموش کرد.بازی‌های Tiger Woods PGA Tour 14 و NCAA Football 14 که هر دو در سال ۲۰۱۳ منتشر شدند، هنوز از پشتیبانی آنلاین کامل برخوردار هستند. بخش auction house بازی Ultimate Team NCAA 14 همچنان در دسترس است و حتی یک لابی با نام ESPN Game of Week برای مولتی پلیرهای رتبه‌بندی شده وجود دارد اما بخش Teambuilder، ابزار سفارشی سازی ایجاد و اشتراک فهرست بازیکنان این بازی، بیش از یک سال است که آفلاین است و آدرس اینترنتی آن اکنون به وب سایت رسمی Madden NFL هدایت می‌شود.

به نظر می‌آید استودیو EA Vancouver پس از انتشار Fight Night Round 4 و Fight Night Champion با انتشار بازی EA Sports UFC در پنج سال گذشته، تمرکز خود را روی هنرهای رزمی ترکیبی گذاشته است.

مدیر اجرایی Electronic Arts، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، در تماسی با سرمایه‌گذاران در پایان اکتبر قول داد که شاهد تجربیات جدیدی از EA Sports در سال مالی آینده از این ناشر خواهیم بود. او در ادامه گفت که این به معنای اضافه کردن عناوین جدیدی به فهرست بازی‌های EA Sports است که باتوجه‌به این که سری بازی‌های UFC از سال ۲۰۱۴ در سال‌های زوج منتشر می‌شود، انتظار می‌رود این عناوین جدید ورزش‌های مبارزه‌ای باشند.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده