نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 معرفی شد

حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 که با نام The Eliminator معرفی شده است، ۷۲ خودرو در نقشه جهان باز بریتانیا را به رقابت با یکدیگر می‌برد.

ژانر بازی‌های بتل رویال امروزه به محبوبیت روزافزونی دست پیدا کرده است. ازاین‌رو بازی‌هایی که شاید هیچوقت تصور نمی‌کردیم روزی وارد این سبک شوند، به شیوه‌ی خاص خود این حالت‌ها را در ساختار خود جا داده‌اند. حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 جدیدترین نمونه از این موارد است که قرار است امکان رقابت برای تعداد بالایی از بازیکنان خود را در نقشه‌های جهان باز فراهم کند.

بخش جدید این بازی، با نام «The Eliminator» شناخته شده و ۷۲ بازیکن را در نقشه جهان باز بریتانیا به مقابله‌ی رو در رو دعوت می‌کند. بازیکنان می‌توانند با پیروزی در مسابقات بخش بتل رویال، خودروهای خود را تقویت کرده یا به ماشین‌های سریع‌تر دست پیدا کنند. حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 نیز همچون سایر نمونه‌های مشابه خود، محدوده رقابت بازیکنان را با گذشت زمان کوچکتر کرده و آخرین خودرویی که در مسابقه باقی می‌ماند، به‌عنوان برنده‌ی این راند انتخاب می‌شود. شما می‌توانید همه‌ی این موارد را در تریلر معرفی بخش « The Eliminator» مشاهده کند.

مود بتل رویال بازی Forza Horizon 4 به‌صورت رایگان در آپدیت Series 17 قابل دریافت خواهد بود. ضمن اینکه نیازی نیست زمان زیادی را برای عرضه‌ی این به‌روزرسانی صبر کنیم؛ آپدیت Series 17 بازی Forza Horizon 4 همین امروز منتشر خواهد شد. محتوای این آپدیت، علاوه‌بر حالت جدید بتل رویال، از چند خودرو جدید، شامل تویوتا سوپرا RT مدل ۱۹۹۸ نیز رونمایی خواهد کرد.

با اینکه تصور یک حالت بتل رویال برای بازی مسابقه‌ای Playground Games کمی عجیب به نظر می‌رسد، این مود خیلی خوب با ساختار بازی تطبیق داده شده است. اگر شما قبلاً بخش داستانی بازی Forza Horizon 4 را انجام داده باشید، حتماً مراحلی که در آن چندین خودرو برای تکمیل اهداف تعیین شده با هم رقابت می‌کردند را به یاد دارید.

Forza Horizon 4 تنها نمونه‌ای نیست که برخلاف تصور بازیکنان، از حالت بتل رویال در ساختار خود استفاده کرده است؛ بازی NHL 20 نیز حالت مشابهی دارد که اتفاقاً Eliminator نام داشته و می‌توان در حالت‌های مختلف سه دربرابر سه یا 1V1V1 با سایر بازیکنان رقابت کرد. درواقع این حالت مشابه یک تورنمنت تک حذفی است؛ البته با این تفاوت که در این بازی، ۸۱ بازیکن دربرابر یکدیگر قرار گرفته و آخرین نفری که در بازی باقی می‌ماند، به‌عنوان برنده معرفی می‌شود.

Forza Horizon 4 هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان و پی سی قابل دریافت است. اگر شما هم از مشترکین Xbox Game Pass هستید، این بازی در سرویس اشتراک بازی مایکروسافت نیز موجود است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده