نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Predator: Hunting Grounds هم‌ زمان با پلی استیشن 4 روی پی سی هم منتشر می‌شود

سونی بازی چندنفره‌ی Predator: Hunting Grounds را برای عرضه روی کامپیوتر هم در نظر گرفته است.

اوایل امسال بود که در جریان رویداد State of Play، شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدیدی از مجموعه بازی‌های غارتگر (Predator) بودیم؛ بازی‌ای تحت عنوان Predator: Hunting Grounds که اثری چندنفره است و از آنجایی که ناشر بازی هم شرکت سونی است، در آن زمان تصور می‌شد با اثری انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 طرف باشیم. ولی به‌تازگی مشخص است که این بازی هم‌زمان با کنسول سونی، برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود.

Predator: Hunting Grounds یک بازی چند نفره 4V1 است، چیزی شبیه Evolve محصول استودیو Turtle Rock که چند سال قبل عرضه شده بود. بازی قرار است رقابت‌هایی داغ و نفس‌گیر را با حضور چهار بازیکن در نقش انسان‌های سرباز و یک نفر در نقش غارتگر ارائه دهد و انواع و اقسام کلاس‌ها و زره‌ها در آن وجود خواهد داشت. برای مثال کلاس Hunter، غارتگری سریع با قابلیت‌های متعادل در زمینه‌های مختلف است و از طرف دیگر کلاس Berserker، غارتگری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که قدرت و میزان سلامتی بیشتری دارد ولی سرعت آن پایین‌تر است. یا کلاس Scout که سرعت و استقامت آن بالاتر از سایر کلاس‌ها است.

همه‌ی سلاح‌های مجموعه فیلم‌های غارتگر در این بازی هم قابل استفاده هستند؛ از جمله تیغه‌ی برنده‌ای که روی دست این موجودات جای گرفته است، سلاح مرگبار روی شانه‌ی آن‌ها، نیزه و البته دیسک پرتابی و مرگبار غارتگرها. قابلیت‌هایی مثل بیرون آوردن جمجمه و ستون فقرات دشمنان هم برای بازی در نظر گرفته شده است و سلاح‌های جدید و متفاوتی هم برای آن طراحی شده‌اند، مثل تیر و کمانی انفجاری و قدرتمند که جرد گریتزن، سرپرست پروژه و طراح بازی در مورد آن می‌گوید:

این یک تیر و کمان معمولی نیست، بلکه سلاحی فوق‌العاده قدرتمند است که آسیب زیادی به شکار غارتگر وارد می‌کند و آن را به دیوار پشت خود می‌دوزد. این سلاح توسط خود ما طراحی شده است و Yautja Bow نام دارد.

سازنده‌ی بازی، استودیو IllFonic برای این محصول خود یک غارتگر مؤنث را هم معرفی کرده است و گریتزن در این‌باره می‌گوید:

این یکی از رازهایی بود که از زمان معرفی بازی آن را برملا نکرده بودیم. از همان روزهای اولیه‌ی تولید بازی می‌دانستیم که دنیای این اثر می‌تواند میزبان یک غارتگر مؤنث باشد، بنابراین برای چنین شخصیتی پیش‌زمینه‌ی داستانی جالبی درست کردیم و بازیکن‌ها قرار است با جنگجویی درنده و خطرناک رو‌به‌رو شوند که بازی کردن در نقش آن به‌شدت لذت‌بخش است؛ شخصیتی سریع، چابک و بی‌رحم که از هیچ چیزی نمی‌ترسد.

Predator: Hunting Grounds

بازی Predator: Hunting Grounds در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) توسط سونی برای پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود؛ بازی‌ای که استودیوی سازنده‌ی آن IllFonic دو سال قبل با تولید Friday the 13th: The Game اثری را به‌دست بازیکن‌ها رساند که با وجود ضعف‌های متعدد خود، طرفدارانی به‌دست آورد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده