نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸

کالکشن ۱۰ سالگی Bayonetta و Vanquish به‌صورت رسمی معرفی شد

سگا به‌صورت رسمی اعلام کرد که کالکشن بازی‌های Bayonetta و Vanquish در بهمن ماه عرضه خواهد شد.

بعد از افشا شدن خبر ساخت بازسازی دو بازی Vanquish و Bayonetta در هفته گذشته، سگا امروز به‌صورت رسمی این اتفاق را تأیید کرد. مجموعه دهمین سالگرد Bayonetta و Vanquish در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.

این کالکشن شامل نسخه‌های بازسازی از دو بازی ساخته شده توسط پلاتینیوم گیمز است. این نسخه‌های بازسازی با کیفیت 4K و نرخ فریم ۶۰ برای انتشار در تاریخ ۲۹ بهمن برنامه‌ریزی شده‌اند؛ دقیقاً همان تاریخی که هفته گذشته توسط فروشگاه مایکروسافت فاش شده بود. همین تطابق تاریخ‌ها نشان می‌دهد که اخبار هفته گذشته کاملاً واقعی بوده‌اند. باندل دهمین سالگرد Bayonetta & Vanquish با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

Bayonetta

علاوه‌بر این، مجموعه بازی Bayonetta و Vanquish تنها برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که پلتفرم‌های دیگر شانس استفاده از این کالکشن را نخواهند داشت.

برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت نسخه فیزیکی بازی هستند، باندل Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary در قالب استیل‌بوک جالبی نیز عرضه خواهد شد. در دو طرف این استیل‌بوک نقاشی‌های زیبایی از هر دو بازی قرار گرفته است. این نقاشی‌ها زیرنظر هیدِکی کامیا و پلاتینیوم گیمز و توسط Weapons Van تکمیل شده‌اند.

اگر قصد استفاده از نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این باندل را دارید، در زمان خرید می‌توانید از دو تم جدید برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز استفاده کنید. یکی از این تم‌ها تنها از طریق پیش‌خرید کالکشن قابل دریافت خواهد بود، ولی دیگری برای تمام افرادی که بازی را تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ خریداری کرده‌اند، در دسترس قرار خواهند گرفت. اگر به‌دنبال دریافت تم‌های جدیدی برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود هستید، خرید این مجموعه پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.

در کل، بازگشت این دو بازی محبوب توسط سگا، اتفاق خوبی است؛ به‌خصوص برای افرادی که تا به‌حال بازی‌های بایونتا و ونکوییش را تجربه نکرده‌اند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده