// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

دو مبارز جدید برای بازی Tekken 7 معرفی شد

در جریان روز آخر مسابقات Tekken World Tour 2019، دو کاراکتر Ganryu و Fahkumram برای حضور در سیزن‌ پس سال سوم معرفی شدند.

۱۶ آذر ماه و ۱۷ آذر ماه، مسابقات Tekken World Tour 2019 برگزار شد که در جریان روز آخر مسابقات، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر Tekken 7، دو کاراکتر جدید را برای سیزن‌پس سال سوم معرفی کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شاهد معرفی شدن کاراکترهای Ganryu و Fahkumram بودیم. Ganryu یکی از کاراکترهای قدیمی سری Tekken به‌حساب می‌آید که برای اولین بار در اولین نسخه از تکن به‌مخاطبان معرفی شد. این در حالی است که Fahkumram یک مبارز موتای جدید است که برای اولین بار شاهد حضور او در مجموعه تکن هستیم. همچنین مشخص شده است که کاربران با خرید سیزن‌پس سال سوم Tekken 7 می‌توانند به زمین مسابقه Fahkumram هم دسترسی پیدا کنند. 

Tekken 7

Tekken 7

این در حالی است که زمین مسابقه او در بخش داستانی در دسترس نخواهد بود. در انتها هم مشخص شده که دو کاراکتر ذکر شده، در تاریخ ۱۹ آذر ماه (۱۰ دسامبر) عرضه می‌شوند. سیزن‌پس سال سوم هم‌اکنون برای خرید در دسترس است که جدا از Fahkumram و Ganryu، به دو مبارز زافینا و لئوری اسمیث هم دسترسی پیدا خواهند کرد. کاربران در ادامه می‌توانند تریلرهای معرفی Fahkumram و Ganryu برای Tekken 7 را در یوتیوب تماشا کنند.

تماشا از یوتیوب | تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده