// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

کونامی دامنه وبسایت رسمی Silent Hill را برای فروش گذاشت

با اینکه دیگر هیچ‌کس از شرکت ژاپنی کونامی انتظار ساخت دنباله‌ای قابل‌توجه یا حتی قابل اعتنا برای مجموعه‌های ویدیوگیمی محبوبش را نداشت، اما کمتر کسی هم فکر می‌کرد که آن‌ها به همین زودی آب پاکی را روی دست مخاطب خود بریزند.

کوجیما پروداکشنزکونامی که پس از اخراج هیدئو کوجیما دیگر عملا اکثر توجه خود را معطوف درآمدزایی از مواردی کاملا خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی کرد و صرفا تصمیم گرفت که از مجموعه‌های محبوب خود استفاده‌ای سودجویانه داشته باشد، ساعاتی پیش یک بار دیگر توانست مخاطب‌ها را از قبل هم عصبانی‌تر کند. چرا که اکنون دامنه‌ی وب‌سایت اصلی و رسمی مجموعه‌ی «سایلنت هیل» (Silent Hill) با قیمت ۹۸۳۵ دلار (نه اشتباه نخواندید) برای فروش قرار گرفته است. به بیان بهتر اکنون هرکسی که این مبلغ را داشته باشد، می‌تواند به‌سادگی دامنه‌ی مورد بحث را بخرد و از آن به‌عنوان آدرس وب‌سایت خود با هر محتوایی که می‌خواهد، استفاده کند. شرکت ژاپنی که اکنون ظاهرا به هیچ‌کدام از فرانچایزهای خود غیر از eFootball Pro Evolution Soccer کوچک‌ترین اهمیتی نمی‌دهد، عملا با این حرکت به خیلی‌ها ثابت کرد که هیچ آینده‌ی به‌خصوصی را برای یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین برندهای دنیای وحشت متصور نشده است. تازه شاید برای‌تان جالب باشد که silenthill.com نه به‌تازگی که از چند ماه قبل برای فروش قرار گرفته است و ظاهرا شرکت صاحب دامنه صرفا چند روز قبل قیمت خرید آن را پایین‌تر آورد. کونامی از سال ۲۰۰۸ به بعد، پشتیبانی قابل‌توجه از این سایت را کنار گذاشت. اما حداقل همیشه مثل باقی ناشرها دامنه‌ی آن را در طی سال‌ها برای خود تمدید می‌کرد تا حداقل اگر روزی به سرش زد و خواست دوباره «سایلنت هیل» بسازد، دامنه‌ی وب‌سایت رسمی آن را در کنترل خود داشته باشد. ولی از آن‌جایی که حالا کونامی صرفا از Silent Hill و چندین و چند مجموعه عظیم دیگر خود برای تولید SlotMachineهای متنوع بهره می‌برد، شاید آن‌قدرها هم عجیب نباشد که شرکت ژاپنی اصلا اهمیتی به وب‌سایتی رسمی ندهد که سازندگان برای معرفی جدیدترین بازی ویدیویی حاضر در مجموعه از آن استفاده می‌کردند.

نظر شما چیست؟ آیا باتوجه‌به شرایط پیش‌آمده اصلا می‌توان امید داشت گه کونامی دوباره یک روز حتی اثری نسبتا خوب در جهان بازی ترسناک Silent Hill را تحویل ما بدهد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده