// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷

لیست تیم‌های نهایی راه یافته به مرحله اصلی مسابقات BLAST Pro Series بازی CS:GO منتشر شد

بحرین از روز پنج‌شنبه میزبان قوی‌ترین تیم‌های بازی Counter Strike: Global Offensive است و به زودی قهرمان مسابقات BLAST Pro Series مشخص خواهد شد.

شهریور امسال بود که خبر میزبانی بحرینی‌ها از مرحله اصلی مسابقات BLAST Pro Series بازی Counter Strike: Global Offensive منتشر شد و امروز لیست تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات منتشر شد. این رویداد قرار است از روز ۱۲ دسامبر مصادف با پنج‌شنبه ۲۱ آذر شروع شود و به مدت سه روز کامل میزبان چهار تیم راه یافته به مرحله اصلی باشد. مجموع جوایز مرحله اصلی مسابقات ۵۰۰ هزار دلار است و ورزشگاه ۲۰ هزار نفری شهرک عیسی در کشور بحرین میزبانی آن را بر عهده دارد. مرحله اصلی مسابقات BLAST Pro Series قطعا به عنوان مهم‌ترین اتفاق ورزش الکترونیک منطقه خاورمیانه شناخته خواهد شد که به لطف مجموعه BLAST Pro Series و وزارت امور جوانان و ورزش کشور بحرین سازماندهی می‌شود.

مجموع امتیاز تیم‌ها در فصل ۲۰۱۹

تیمامتیاز BLAST Circuit
FaZe Clan۳۰
Team Liquid۲۸
Astralis۲۶
Ninjas in Pyjamas۲۴
Natus Vincere۱۲
MIBR۱۲
Cloud9۶

تیم‌های FaZe Clan ،Team Liquid ،Ninjas in Pyjamas و Astralis با کسب بیشترین امتیاز BLAST Circuit که در هفت رویداد مربوط به مسابقات BLAST Pro Series کسب کرده‌اند به عنوان بهترین تیم‌های سال ۲۰۱۹ در این سری مسابقات، به مرحله اصلی راه یافته‌اند. مرحله اصلی مسابقات با کمی تغییر و با فرمتی دو حذفی قرار است پیگیری شود. تیم‌ها چند روز جلوتر از شروع شدن مسابقات با رقبای خود در راند اول آشنا شده‌اند و از روز پنج‌شنبه بایستی با یکدیگر روبه‌رو شوند.

براکت مسابقات بلست پرو سریس

از نکات جالب مرحله اصلی مسابقات، روبه‌رو شدن دو تیم Liquid و Astralis در اولین راند مسابقات است. در سمت دیگر تیم FaZe Clan به عنوان تیم اول رنکینگ بایستی با تیم NiP که با داشتن ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است روبه‌رو شود. تمامی بازی‌های مرحله اصلی مسابقات از جمله بازی فینال با فرمتی best-of-three برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های مرحله اصلی مسابقات BLAST Pro Series: Global Final 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده