نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سازمان OG از تیم CS:GO خود رونمایی کرد

سازمان OG نهایتاً با رونمایی از تیم رشته‌ی Counter-Strike: Global Offensive خود پا به عرصه‌ی رقابت‌های این بازی گذاشت.  

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان OG، یکی از پرآوازه‌ترین سازمان‌های فعال Dota 2، از اولین ترکیب رشته‌ی Counter-Strike: Global Offensive خود رونمایی کرده است. این سازمان پول زیادی را برای پیوستن نیتن “-NBK” اشمیت، بازیکن سابق Vitality، الکسی “Aleksib” وایرولاینن، کاپیتان سابق ENCE و والدمار “valde” بیورن، ستاره‌ی تیم North در طول دو سال گذشته خرج کرده است. همچنین عیسی “ISSAA” مراد که از شهریورماه امسال توسط تیم HellRaisers نیمکت‌نشین شده بود و ماتئوس “mantuu” ویلچوزسکی از تیم ALTERNATE aTTaX ترکیب تیم OG را کامل می‌کنند. سازمان OG با انتشار یک توییت تازه در این‌باره اظهار داشت:

همه‌ی شما منتظر انتشار این خبر بودید! پس از کسب قهرمانی در ۴ رویداد میجور و ۲ اینترنشنال در رشته‌ی Dota 2، اکنون زمان آن فرا رسیده است که کنترل مجموعه‌ی بزرگ دیگری را در دست گیریم. نیتن “-NBK” اشمیت، والدمار “valde” بیورن، الکسی “Aleksib” وایرولاینن، ماتئوس “mantuu” ویلچوزسکی و عیسی “ISSAA” مراد، به تیم کانتر استرایک ما خوش آمدید.

سازمان OG از چند ماه پیش در حال مذاکره با این بازیکنان است. ظاهراً این سازمان خواهان پیوستن والنتین “poizon” واسیلف که درنهایت با تیم Complexity به توافق رسید و الیاس “Jamppi” اولکونن که از قرار معلوم دارای یک حساب قدیمی مسدودشده است و این مورد احتمالاً مانع از شرکت او در رویدادهای میجور CS:GO می‌شود، به ترکیب بوده است. سازمان OG درباره‌ی تشکیل اولین تیم کانتر استرایک خود اذعان داشت:

بازی Counter-Strike: Global Offensive مظهر تمام چیزهایی است که ما از ورزش‌های الکترونیک دوست داریم: تماشای آن شگفت‌انگیز و خارق‌العاده است، سطح رقابت‌ها باورنکردنی است و هر فصل شاهد بهبود آن هستیم.

بسیاری از طرفداران مشتاق هستند که ببینند آیا Aleksib می‌تواند تیم OG را به مانند تیم ENCE در مسیر موفقیت قرار دهد یا خیر. همچنین تمام نگاه‌ها به valde دوخته شده است و باید ببینیم که آیا این بازیکن می‌تواند دوباره به روز‌های اوج خود برگردد یا سرنوشت جور دیگری برایش رقم خواهد خورد. سازمان OG اکنون سومین سازمان بزرگی است که با یک ترکیب شناخته‌شده وارد عرصه‌ی رقابت‌های CS:GO می‌شود. تیم Evil Geniuses در مهرماه با ترکیب سابق NRG قرارداد امضا کرد و 100Thieves نیز در آبان‌ماه ترکیب سابق Renegades را به خدمت گرفت.

همچنین طبق گزارش‌های تازه، تیم Dignitas با ترکیبی متشکل از پاتریک “f0rest” لیندبرگ و کریستوفر “GeT_RiGhT” آلسوند به رقابت‌های کانتر استرایک بازمی‌گردد. فارغ از هزینه‌ی تشکیل ترکیب تازه‌ی OG، انتظارات از این تیم به‌خاطر بازیکنان بااستعدادش و موفقیت‌های سازمان در رشته‌ی Dota 2 بسیار بالا است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی Counter-Strike: Global Offensive را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده