// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

A Plague Tale 2 احتمالا در دست ساخت است

براساس گزارشات، دنباله‌ی بازی A Plague Tale: Innocence توسط Asobo Studios در دست ساخت است. 

وبسایت فرانسوی XboxSquad، در گزارشی مدعی شده که استودیوی سازنده‌ی بازی A Plague Tale: Innocence در حال کار روی نسخه‌ی بعدی این بازی است. این پروژه قرار است در سال ۲۰۲۰ رونمایی و در ۲۰۲۲ عرضه شود.

ناشر بازی، Focus Home Interactive شایعات را تکذیب نکرد و بیان داشت که در زمان مناسب، راجع به بازی استودیوی Asobo صحبت می‌کند:

Focus Home Interactive و Asobo به موفقیت بازی A Plague Tale: Innocence نزد منتقدان و هواداران و هم‌چنین فروش مناسب آن بسیار افتخار می‌کنند. ما جوایز و نامزدی‌های قابل توجهی را (بهترین روایت در Game Awards) دریافت کرده‌ایم و از این بابت مفتخریم. در حال حاضر، تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم بازیکنان بیشتری اثر ما را تجربه می‌کنند و به تبلیغات آن ادامه می‌دهیم. سال گذشته ما اعلام کردیم که با Asobo برای یک پروژه‌ی دیگر همکاری خواهیم داشت، اما تایید نکردیم که این پروژه ادامه‌ی A Plague Tale است یا خیر! در زمان مناسب، ما جزییات بیشتری را راجع به کار بعدی ارائه می‌دهیم. 

با توجه به موفقیت اولین نسخه که در ماه می امسال منتشر شد، تایید نسخه‌ی بعدی چندان دور از انتظار نبود. شرکت Focus در گزارش مالی خود A Plague Tale و Greedfall را مسئول افزایش ۸۰ درصدی سود خود در نیمه‌ی دوم سال مالی ۲۰۱۹/۲۰۲۰ اعلام کرد. A Plague Tale هم‌چنین موفق شد که در هفته‌ی اول انتشار، در جدول ده بازی پرفروش بریتانیا قرار بگیرد. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده