نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸

محتوای ماه دسامبر بازی Hitman 2 مشخص شد

آی اُ اینتراکتیو با محتوای جدید بازی Hitman 2 در ماه دسامبر، حال و هوای تعطیلات کریسمس را به این بازی‌ می‌آورد.

آی ا اینتراکتیو همیشه در همراه کردن بازی‌های مدرن سری هیتمن با تعطیلات و مناسبت‌های ویژه‌ی سال خیلی خوب عمل کرده است. اولین بازی، یک مأموریت جالب و هیجان انگیز با الهام گرفتن از فیلم‌های تنها در خانه را به داستان اضافه کرده بود که برای یک ماه در دسترس قرار داشت. حالا دنباله‌ی این بازی نیز مسیر مشابهی را در پیش گرفته و با با نزدیک شدن به تعطیلات آخر سال میلادی، رویداد ویژه‌ و دوازده روزه‌ای را با تم کریسمس تدارک دیده است.

تیم توسعه دهندگان بازی Hitman 2 مجموعه‌ای از قراردادها و مأموریت‌های ویژه را به مناسبت تعطیلات سال نو برای بازیکنان این بازی فراهم کرده‌ که شما می‌توانید در ویدیوی زیر نگاهی به جزئیات آن داشته باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

برنامه‌های بازی هیتمن ۲ در ماه دسامبر

برنامه‌های بازی در ماه جاری میلادی از این قرار هستند: دو قرارداد Escalation در تاریخ ۱۴ آذر، قرارداد Legacy Elusive Target در ۱۵ آذر و نهایتاً آغاز رویداد ۱۲ روزه‌ی IO در ۲۱ آذر که نقطه‌ی اوج این محتوای ویژه برای جامعه کاربران Hitman خواهد بود. بر این اساس، قرار است بازیکنان ۱۲ قرارداد مختلف و ویژه‌ی تعطیلات عید را در هر یک از روزهای این رویداد دریافت کنند. آی اُ اینتراکتیو درباره‌ی جزئیات این قراردادها توضیحی ارائه نکرده است اما قرار است به زودی اخبار جدیدی در این خصوص منتشر شود.

در کنار رویداد ویژه‌ی جامعه کاربران Hitman 2، دو مرحله‌ی Legacy نیز به بازی اضافه خواهد شد. مرحله اول Holiday Hoarders نام دارد که شما می‌توانید در آن لباس ویژه‌ی بابانوئل را بر تن کنید. دومین مرحله نیز Snow Festival نام دارد که در هوکایدو انجام خواهد شد. هردوی این مراحل به صورت دائمی در بازی باقی خواهند ماند. IO Interactive ماه دسامبر را با چند قرارداد Escalation و یک مأموریت جدید Elusive Target به پایان خواهد رساند؛ اما همانطور که انتظار می‌رفت، رویداد ویژه‌ی تعطیلات عید، بخش اصلی برنامه‌های بازی هیتمن 2 در ماه دسامبر را تشکیل می‌دهد.

Hitman 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است. یادآوری می‌کنیم که رویداد ویژه‌ی تعطیلات سال نو میلادی، از تاریخ ۲۱ آذر آغاز خواهد شد و تا ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده