نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی تیراندازی اول شخص World War Zero به استیم راه یافت

بازی تیراندازی اول-شخص World War Zero و بازی‌های کلاسیک Free Running و Gunlok را در هفته‌ی اول انتشار با ۱۵ درصد تخفیف از استیم خریداری کنید.

در بازی World War Zero وظیفه‌ی بازیکنان نجات بشریت از خرابی‌های هسته‌ای است

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی World War Zero از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. این بازی تیراندازی اول-شخص که در سال ۲۰۰۲ تحت عنوان Iron Storm برای کامپیوتر منتشر شد، یک نسخه‌ی به‌روزشده با نام World War Zero دریافت کرد که به کامپیوتر و پلی استیشن 2 راه یافت. بازی World War Zero در سال ۱۹۶۴ جریان دارد و جنگ جهانی اول ۵۰ سال است که ادامه دارد. در این بازی وظیفه‌ی بازیکنان نجات بشریت از خرابی‌های هسته‌ای است. دو بازی کلاسیک دیگر از استودیوی ربلیون (Rebellion) نیز امروز در بستر استیم منتشر خواهند شد و بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند. 

یکی از آن‌ها بازی Free Running است که در آن بازیکنان در مناظر شهری به نمایش مهارت‌ها و شیرین‌کاری می‌پردازند. این بازی یکی از اولین شبیه‌سازهای پارکوری بود که در سال ۲۰۰۷ در دسترس کاربران پلی استیشن 2، PlayStation Portable ،Wii و کامپیوتر قرار گرفت. بازی دیگر Gunlok نام دارد که یک بازی در سبک استراتژی همزمان (RTS) و مبتنی بر تیم است که در اواخر قرن بیست‌ویکم جریان دارد. در این بازی ربات‌ها نژاد بشر را به بردگی گرفته‌اند و بازیکنان باید به‌عنوان یکی از نیروهای ویژه‌ی زمین به مقابله با مخالفان بپردازند. شایان ذکر است که این سه بازی در هفته‌ی اول انتشار خود با ۱۵ درصد تخفیف در استیم به فروش می‌رسند.

World War Zero / Free Running / Gunlok


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده