// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴

آپدیت Operation Shifting Tides بازی Rainbow Six Siege امروز در دسترس قرار می‌گیرد

Operation Shifting Tides آخرین آپدیت از فصل چهارم سال چهارم Rainbow Six Siege به‌حساب می‌آید که امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

مدتی پیش بود که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، آپدیت جدید این بازی را با نام Operation Shifting Tides معرفی کرد. این آپدیت شامل دو اپراتور جدید و همچنین محتویات دیگر می‌شود که امروز در دسترس کاربران رینبو سیکس سیج قرار خواهند گرفت که آخرین آپدیت از فصل چهارم سال چهارم بازی به‌حساب می‌آید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اپراتور تهاجمی این آپدیت، Kali نام دارد. او دارای یک تک‌تیرانداز Bolt Action به نام CSRX 300 است که می‌تواند ازطریق آن مرگبار ظاهر شود. نکته جالب این است که سلاح Kali، اولین سلاح تک تیرانداز Bolt Action بازی به‌حساب می‌آید. اگر با سلاح وی به بدن حریف شلیک کنید، روی زمین می‌افتد. این در حالی است که با هدشات کردن بازیکنان تیم حریف، می‌توانید آن‌ها را به کل بکشید. سلاح ثانویه اپراتور Kali هم یک سلاح خودکار به نام C75 است که در نبردهای نزدیک می‌توانید از آن استفاده کنید.

در ادامه مشخص شده که اپراتور تدافعی درنظر گرفته شده، Wamai نام دارد. برخلاف سایر اپراتورهای تدافعی Rainbow Six Siege، او دارای سلاح اسالت رایفل AUG A2 است. نام گجت کاراکتر Wamai هم Mag-NET است و به سطوح مختلف می‌چسبد. وظیفه این گجت، این است که موشک‌های پرتاب شده از سوی تیم حریف را به خود جذب و منفجر می‌کند. ازاین‌رو می‌توانید استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی ازطریق Wamai پیاده کنید.

در ادامه مشخص شده است که نقشه Theme Park هم به‌صورت بازسازی شده در Rainbow Six Siege قرار خواهد گرفت. البته شاهد تغییرات زیادی نیستیم و صرفا نورپردازی‌ها بهتر شده‌اند. همچنین بخش قطار این نقشه به‌صورت کامل، تخریب‌پذیر شده است. بااین‌حال مهم‌ترین ویژگی آپدیت Operation Shifting Tides را می‌توان ویژگی Limbs Penetration دانست. در این سیستم سلاح‌های بازی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. 

اولین دسته، No Penetration Guns نام دارد که شامل شات‌گان‌ها و ماشین پیستول‌ها می‌شود. گلوله‌های این دسته از سلاح‌ها قابلیت عبور از اندام حریف را ندارند. دسته دوم Simple Penetration Guns است که شامل اسالت رایفل‌ها، ساب ماشین گان‌ها و پیستول‌ها می‌شود. گلوله این دسته از سلاح‌ها به اندام حریف نفوذ می‌کند، اما فقط به اپراتوری که به آن شلیک شده آسیب وارد می‌کند. این در حالی است که دسته سوم، Full Penetration Guns است که شامل رایفل‌های مارکسمن و سلاح‌های تک تیرانداز بازی می‌شود. گلوله‌های این سلاح‌ها به‌صورت کامل از اندام هدف عبور می‌کند و حتی می‌تواند به سایر اپراتورها هم آسیب وارد کند. همچنین اشاره کنم که اگر به دست، بازو و پاهای حریف شلیک کنید، آسیب وارد شده به ۷۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. اپراتورهایی هم که دارای سه زره جنگی هستند، ۶۵ درصد از آسیب اصلی را دریافت می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به Operation Shifting Tides بازی Rainbow Six Siege را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده