نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

سازندگان Darksiders 3 برای ساخت یک بازی جدید در حال استخدام نیرو هستند

گان‌فایر گیمز، توسعه دهنده بازی Darksiders 3، قصد دارد تا برای ساخت یک بازی روی موتور Unreal Engine 4 نیرو استخدام کند.

بازی Darksiders 3، محصول گان‌فایر گیمز، تقریباً یک‌سال پیش عرضه شد و بعد از آن نیز با ارائه بسته الحاقی به کار خود ادامه داد. حال به‌نظر می‌رسد که گان‌فایر گیمز قصد دارد تا روی پروژه‌ی بزرگتری کار کند. گان‌فایر گیمز از طریق وبسایت رسمی خود درحال استخدام یک طراح سیستم مبارزه است تا بتواند مبارزاتی را در سطح «یک بازی بالارده‌ی AAA» خلق کند. هنوز مشخص نیست که آن‌ها به‌دنبال ساخت بازی Darksiders 4 هستند یا یک بازی کاملاً جدید.

البته می‌دانیم که این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 توسعه خواهد یافت. گرچه این همان موتوری است که بازی Darksiders 3 نیز از آن بهره می‌برد. از آن‌جایی که گان‌فایر گیمز چندین بار از این موتور گرافیکی استفاده کرده، پس این موضوع چندان عجیب نخواهد بود. به‌طور مثال ساخت بازی تیراندازی Remnant: From the Ashes با این موتور گرافیکی. در فهرست همکاری شغلی این شرکت همچنین موقعیت طراح ارشد برای «طراحی، پیاده‌سازی و بهینه‌سازی مبارزاتی جذاب» است.

همچنین فرد باید توانایی خلق مبارزاتی را داشته باشد که «متعادل و درگیرکننده» و درعین حال قابل‌ تکرار و بهینه باشند. باتوجه به اهمیت زمینه مبارزه در دیدگاه این بازی، احتمالاً باید مدتی صبر کنیم تا اخباری درباره آن بشنویم. اگر بازی Darksiders 4 یا حتی Remnant: From the Ashes 2 در‌دست توسعه باشند، اطلاع از انتشار آن روی کنسول‌های حال‌حاضر یا پلتفرم‌های نسل بعدی، خبر جالبی خواهد بود.

درعین‌حال، بازی Darksiders Genesis، محصول ایرشیپ سیندیکیت، این هفته برای ویندوز و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. این بازی برخلاف دیگر قسمت‌های سری Darksiders، یک بازی ایزومتریک هک اند اسلش اکشن است که ماجراهای قبل از نسخه اول را روایت می‌کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده