نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

بسته الحاقی The Shadow & The Blade برای بازی Total War: Warhammer 2 معرفی شد

DLC جدیدی به نام The Shadow & The Blade برای بازی Total War: Warhammer 2 معرفی شده است که در آن شاهد اضافه شدن کاراکترهای محبوب مالوس و دث مستر اسنیکچ خواهیم بود.

کریتیو اسمبلی بسته الحاقی The Shadow & The Blade را برای بازی محبوب Total War: Warhammer 2 معرفی کرد و به‌همراه آن نیز تریلری را برای آشنا شدن با این DLC منتشر کرده است.

The Shadow & The Blade کاراکترهای محبوبی همچون دث مستر اسنیکچ و مالوس دارک بلید را که به‌ترتیب در فرقه‌های اِسکَوِن و اِلف‌های تاریک حضور دارند، به بازی اضافه خواهد کرد. این DLC در تاریخ ۲۱ آذر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بسته الحاقی The Shadow & The Blade آخرین محتوای عرضه شده برای Lord Pack DLC خواهد بود که کریتیو اسمبلی برای بازی Warhammer 2 منتشر کرده است و علاوه‌بر اضافه شدن لردهای جدید و قابل‌بازی، این بسته الحاقی حاوی واحدهای جنگی، کاراکترها و مکانیک‌های داستانی جدید خواهد بود.

اسنیکچ فرقه‌ی Clan Eshin Skaven را رهبری خواهد کرد و مالوس نیز بازی را در شهر خودش یعنی هاگ گراف، آغاز خواهد کرد و فرقه‌ای به همان نام را فرماندهی می‌کند.

اضافه شدن این مکان‌های آغازین جدید، جان دوباره‌ای را به فرقه‌های قدیمی می‌بخشد که این موضوع همیشه دلیل خوبی برای آغاز کردن بخش داستانی جدید است. این DLC واحدهای جنگی جدیدی را برای بازی معرفی خواهد کرد. درواقع با اضافه شدن این واحدها، لیست فعلی فرقه‌های اِلف تاریک و اسکَوِن، شکوه دوباره‌ای پیدا می‌کنند و تقویت می‌شوند.

درکنار این بسته الحاقی، یک به‌روزرسانی رایگان نیز برای تمامی بازیکنان وجود خواهد داشت که جزئیات بیشتر درباره ویژگی‌های این به‌روزرسانی، با نزدیک شدن به زمان انتشار آن، در دسترس قرار خواهد گرفت.

Total War Warhammer II

تصویری از کاراکتر مالوس دارک بلید

اِلف‌های تاریکی به واحدهای جنگی Scourgerunner Chariots ،Bloodwrack Medusas و Bloodwrack Shrines دسترسی خواهند داشت. در عین‌حال، اِسکَوِن‌ها نیز قادر خواهند بود تا از Eshin Triads ،Poisoned-Wind Mortars و Warp-Grinder Weapon Team استفاده کنند.

بسته الحاقی The Shadow & The Blade درحال‌حاضر از طریق استیم (با تخفیف ۱۰ درصدی) قابل پیش‌خرید است و در تاریخ ۲۱ آذر در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر این DLC را در یوتیوب مشاهده کنید.

سازنده‌ی بازی Total War Warhammer 2 پیش از این چندین Lord Pack برای آن منتشر کرده است که به عنوان یک روش عالی برای گسترش عناصر مفید بازی استفاده می‌شوند.

تا زمان انتشار The Shadow & The Blade، می‌توانید بسته‌های الحاقی The Prophet & The Warlock و The Hunter & The Beast را تجربه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده