نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷

فصل ۶ بازی Clash Royale فردا آغاز می‌شود

فصل ۶ بازی موبایل محبوب Clash Royale، به همراه کارت، میدان نبرد و سه اسکین برج جدید، فردا به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.

فصل ۶ بازی Clash Royale از فردا ۱۱ آذر آغاز خواهد شد و با محتواهای جدید و هیجان‌انگیزی همراه است. این فصل، سه اسکین برج جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. برای اولین بار، یکی از این سه پوسته به‌صورت رایگان از طریق Free Pass Royale در دسترس خواهد بود و به بازیکنان شانس این را می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه‌ای، این اسکین را دریافت کنند.

دو برج دیگر با نام‌های برج Gingerbread و برج Clashmas شناخته می‌شوند که اولی از طریق فروشگاه بازی قابل خریداری خواهد بود و دومی نیز از طریق Pass Royale در دسترس قرار خواهد گرفت.

Clash Royale / کلش رویال

تصویری از برج جدید در فصل ۶

با ورود به حال‌وهوای زمستانی در این ماه، میدان نبردی با آب‌وهوای برفی نیز با نام Clashmas Arena به بازی اضافه خواهد شد. همچنین در فصل ۶، کارت جدیدی با نام Battle Healer به این بازی خواهد آمد. این شخصیت می‌تواند در طول مبارزه سلامتی خود را بازیابی کند. او همچنین در حین مبارزه، با حرکت دادن شمشیرش می‌تواند یاران خود را نیز شفا بدهد. دو چالش در تاریخ‌های ۱۱ آذر و ۲ دی رخ خواهند داد و به طرفداران بازی کلش رویال اجازه می‌دهند تا این کارت را درصورت تکمیل چالش، بدون پرداخت هزینه‌ای دریافت کنند.

clash royale / کلش رویال

تصویری از زمینه میدان نبرد برفی

طبق معمول، در به‌روزرسانی جدید بازی Clash Royale تغییراتی برای حفظ تعادل درون بازی اعمال می‌شوند. سرعت آسیب‌رسانی کاراکتر Elixir Golem کاهش پیدا کرده، درحالیکه Knight میزان آسیبی که وارد می‌کند، بیشتر شده است. همچنین زمان ظاهر شدن Three Musketeers نیز از سه ثانیه به دو ثانیه کاهش یافته است. ویدیوی بررسی محتوای جدید فصل 6 بازی کلش رویال را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

با درنظر گرفتن شروع لیگ World Finals بازی Clash Royale در تاریخ ۱۶ آذر، بخش Fantasy Royale نیز به بازی برگشته است. بازیکنان می‌توانند یک تیم ایده‌آل را با انتخاب‌های خود بسازند و در ازای به‌دست آوردن تاج توسط بازیکنانشان در World Finals، جایزه دریافت کنند.


منبع dotesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده