نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

بازی The Telltale Batman Shadows Edition در استرالیا رده‌ بندی سنی شد

با توجه به رده‌بندی سنی که در یک سایت استرالیایی انجام شده است، گویا نسخه جدیدی از The Telltale Batman با نام Shadows Edition در دست ساخت قرار دارد.

درحالیکه همگی منتظر بازی بعدی Arkham هستیم (احتمالاً به‌زودی به‌صورت کامل معرفی خواهد شد)، به‌نظر می‌رسد اخباری حول دیگر سری بتمن منتشر شده که کمی با بازی‌های آرکام تفاوت دارد. رده‌بندی سنی جدیدی منتشر شده، نشان‌دهنده بازگشت سری تل تیل براساس داستان‌های این قهرمان شنل‌پوش است.

رده‌بندی سنی بازی The Telltale Batman Shadows Edition در سایتی استرالیایی به‌نمایش درآمده است. با مراجعه به سایت Classification.gov.au می‌توانید این رده‌بندی را مشاهده کنید. رده‌بندی سنی این بازی با دو فصل قبلیِ منتشر شده از سری‌های Telltale Batman، همخوانی دارد، یعنی احتمالاً این نسخه، مجموعه‌ای از دو فصل قبلی خواهد بود؛ مانند بازی اخیر این استودیو با نام Walking Dead: The Telltale Definitive Collection.

تعطیل شدن استودیو تل تیل یکی از ناگهانی‌ترین و غافلگیرکننده‌ترین اتفاقات در بین اخبار اخیر بود و انتشار این خبر نیز کمی بعد از عرضه فصل دوم بازی بتمن رخ داد. سری بازی‌های The Telltale Batman بسیار تحسین شده بودند؛ به‌خصوص فصل دوم که در آن نگاه ویژه‌ای به بتمن و داستان‌هایش داشت و توانست به‌خوبی رابطه‌ی بین او و جوکر را نشان دهد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده