نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴

کتاب رمان دوجلدی بازی Death Stranding به زبان ژاپنی منتشر شد

تنها پس از گذشت مدت نسبتا کوتاهی از زمان عرضه بازی مورد انتظار Death Stranding، کتاب رمانی به زبان ژاپنی بر اساس داستان بازی منتشر شده است.

بالاخره پس از سالها انتظار و تماشای تریلرهای مرموز و پیچیده، حدود سه هفته پیش هیدئو کوجیمای افسانه‌ای بازی Death Stranding را روانه بازار کرد. بازی به‌واسطه این موضوع که اولین محصول مستقل کوجیما به حساب می‌آید و همین‌طور به‌دلیل استفاده از بازیگرهای محبوب و نام‌آشنای سینما و تلویزیون، توانست بیش از حد معمول توجهات مردم را به خود جلب کند و انتظارات را از این کارگردان خلاق و بازی بالا ببرد. دث استرندیگ پس از انتشار، نظرات ضدونقیض زیادی را دریافت کرد؛ تا حدی که کوجیما نیز در واکنش به نقدهای بازی، ادعا کرد منتقدان امریکایی نتوانستند بازی را درست درک کنند و به همین دلیل هم نمرات پایین‌تری دادند. شما نیز می‌توانید نقد و بررسی تخصصی زومجی از بازی را مطالعه کنید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شد که رمانی دوجلدی از داستان بازی دث استرندیگ به زبان ژاپنی از روز گذشته در قفسه‌های کتابفروشی‌ها قرار گرفته است. کنجی یانو، یکی از نویسندگان رسمی بازی، مسئولیت نگارش و داستان سرایی کتاب را نیز برعهده داشته است. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این کتاب علاوه‌بر نسخه معمولی خود که درحال حاضر در دسترس علاقه‌مندان ژاپنی قرار دارد، دارای یک نسخه ویژه استیل بوک نیز است که در تاریخ ۹ اسفند منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از جلد کتاب را مشاهده کنید.

Death Stranding

تا این لحظه هنوز تاریخ رسمی انتشار نسخه انگلیسی و ترجمه شده این کتاب اعلام نشده است اما به نظر نمی‌رسد باتوجه به محبوبیت بالای بازی، تا عرضه آن زمان زیادی را منتظر بمانیم.

اخیرا استودیوی شخصی کوجیما تحت عنوان کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به‌صورت رسمی اعلام کرد که بر اساس تقاضای زیاد گیمرها مبنی‌بر بهبود مسائلی چون توانایی بزرگ کردن اندازه متن‌های درون بازی و همین‌طور توانایی مرتب کردن وسایل نقلیه شخصی، یک به‌روزرسانی منتشر خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا اواسط ماه آینده این آپدیت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، باتوجه به اینکه چیزی تا زمان برگزاری مراسم The Game Awards 2019 باقی نمانده است، از نامزدهای بهترین‌ بازی‌های سال باخبر شده‌اید. همان‌طور که می‌دانید، بازی دث استرندیگ توانسته در ۹ بخش مراسم امسال نامزد دریافت جایزه شود. باید منتظر ماند و دید از این تعداد جوایز، کوجیما و تیم سازنده موفق به دریافت چه تعدادی می‌شوند.

اگر شما نیز بازی را تجربه کرده‌اید، به نظر شما آیا دث استرندیگ توانسته است انتظارات را به درستی برآورده کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده