نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازی‌های رایگان دسامبر ۲۰۱۹ پلی استیشن پلاس معرفی شدند

بازی‌های Titanfall 2 و Monster Energy Supercross آثار رایگان پلی استیشن پلاس در دسامبر ۲۰۱۹ خواهند بود.

یک بار دیگر به آخرین چهارشنبه‌ی ماه میلادی رسیدیم و در جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید را برای کاربران این سرویس معرفی کرد؛ بازی‌هایی که عبارت‌اند از تایتان فال 2 (Titanfall 2) و مانستر انرژی سوپر کراس (Monster Energy Supercross) و هفته‌ی آینده به‌طور رایگان به دست کاربران پلاس می‌رسند.

تایتان فال 2 محصول استودیو ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) در سال ۲۰۱۶ توسط الکترونیک آرتز منتشر شد و در کنار بخش چندنفره‌ی مهیج خود، بخش داستانی و تک‌نفره‌ی جذابی هم داشت که طرفداران زیادی پیدا کرد. اکنون با از راه رسیدن بازی جدید ریسپاون یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، علاقمندان آثار شوتر اول شخص می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی یکی از زیباترین بازی‌های این استودیو بروند.

دومین بازی رایگان ماه دسامبر یعنی مانستر انرژی سوپر کراس هم اثری از استودیو Milestone S.r.l است که مسابقات موتورسواری را با ویژگی‌هایی مثل شخصی‌سازی موتورها و رانندگان آن‌ها ارائه می‌دهد و قابلیت‌هایی مثل طراحی پیست هم برای آن در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

هر دو بازی در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) در اختیار کاربران پلاس روی پلی استیشن 4 قرار می‌گیرند و در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۶ دی) هم از این سرویس خارج خواهند شد. همچنین بازی‌های ماه نوامبر یعنی Nioh و Outlast 2 هم تا روز ۱۲ آذر در دسترس علاقمندان قرار دارند و بعد از آن امکان تجربه‌ی این بازی‌ها به‌شکل رایگان وجود نخواهد داشت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده