// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

بازی Stranglehold پس از سال‌ها به‌واسطه فروشگاه GOG دوباره منتشر شد

بازی John Woo’s Stranglehold پس از تقریبا ۱۲ سال، از طریق فروشگاه GOG دوباره برای پی سی منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت تقریبا ۱۲ سال از انتشار بازی John Woo’s Stranglehold (منتشر شده در سال ۲۰۰۷) این بازی سوم شخص این‌بار از طریق فروشگاه GOG به‌صورت انحصاری برای پی سی عرضه شد. بازی Stranglehold در سال ۲۰۰۷ برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی عرضه شده بود و در این چند سال نسخه‌ی دیجیتالی‌ای از آن در دسترس نبود. حالا این بازی خاطره‌انگیز در فروشگاه GOG به قیمت ۹.۹۹ دلار قرار داده شده است.

کسانی که این بازی را تجربه نکرده‌اند باید بدانند که Stranglehold یک اثر شوتر سوم شخص است که با کمک جان وو، بازیگر معروف چینی، ساخته شده است. این بازی به‌عنوان دنباله‌ای بر فیلم Hard Boiled (سرسخت) که توسط جان وو ایفای نقش شده بود و در سال ۱۹۹۲ اکران شد، ساخته شده است و توانست به موفقیت‌های خوبی نیز دست پیدا کند. یکی از ویژگی‌های این بازی که پیش‌تر در سری مکس پین دیده شده بود، توانایی شلیک آهسته یا همان Bullet Time است که طرفداران زیادی در آن زمان داشت.

حتی پس از انتشار بازی در سال ۲۰۰۷، استودیو Midway Games قرار بود دنباله‌ی آن را با نام Gun Runner بسازد؛ اما با ورشکستگی شرکت در سال ۲۰۰۹ این پروژه نیز لغو شد. پس از آن زمان بود که بسیاری از طرفداران بازی آرزو داشتند شاهد عرضه دیجیتالی آن باشند؛ آرزویی که پس از ۱۲ سال به تحقق پیوست.

اگر شما نیز پیش‌تر این بازی را تجربه کرده‌اید، خاطرات و نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده