// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

بسته Rocket Pass 5 بازی Rocket League هفته آینده رونمایی می‌شود

قرار است در تاریخ ۱۳ آذر ماه، بسته Rocket Pass 5 بازی Rocket League توسط استودیو سایانیکس رونمایی شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است در تاریخ ۴ ماه دسامبر (۱۳ آذر ماه) استودیو سایانیکس از پنجمین نسخه از بسته Rocket Pass بازی Rocket League رونمایی کند. این مجموعه بسته‌ها از زمان انتشار اولین نسخه در سال ۲۰۱۸ تبدیل به یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی جذاب شدند. پنجمین نسخه از این مجموعه نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ به‌طوری که قرار است علاوه بر محتویات جدید، شاهد تغییراتی نیز در لوت باکس‌های بازی باشیم. پیام توییتری استودیو Psyonix را که به این مناسبت منتشر شده است، در زیر مشاهده می‌کنید:

آیا برای شروع یک ماجراجویی تازه آماده هستید؟ در ۴ دسامبر همه چیز را شروع کنید!

این بسته نیز درست مانند نسخه‌های پیشین خود شامل انواع مختلفی از گزینه‌های شخصی‌سازی و تقویت کردن ماشین‌ها است. حتی برای کسانی نیز که بسته را خریداری نکنند، موارد زیادی وجود دارد که می‌توانند به آن‌ها دست پیدا کنند. قطعا این بسته هم مانند نسخه‌های قبلی باعث استمرار ورود بازیکنان حرفه‌ای Rocket League به این اثر جذاب خواهد شد.

بسته Rocket Pass 5 بازی راکت لیگ شامل چالش‌های جدیدی نیز هست که البته برای کسانی که آن را خریداری کنند، از نظر تعداد بیشتر خواهد بود. سایر افراد که تمایلی به خرید بسته ندارند یا می‌خواهند بعدا آن را تهیه کنند نیز می‌توانند چالش‌های رایگان آن را تجربه کنند یا چالش‌های جامانده از هفته‌های قبل را انجام دهند.

صرف‌نظر از تمامی موارد ذکر شده، این بسته به‌همراه یک به‌روزرسانی به بازی اضافه خواهد شد که Blueprint نام دارد و  قرار است بازی Rocket League را میزبان تغییرات زیادی از جمله در بخش شخصی‌سازی کند. از این پس دیگر نیاز نیست جعبه‌های تصادفی یا شانسی خریداری کنید و به شکلی ساده‌تر خواهید توانست آیتمی را که مدنظر دارید تهیه کنید. پس از این آپدیت، شما قادر خواهید بود به‌جای لوت باکس‌ها از بلوپرینت‌ها استفاده کنید و پیش از آن‌که یک بلوپرینت (Blueprint) را کرفت کنید (بسازید)، داخل آن را بررسی کنید. پیش‌تر نیز در زومجی خبر مربوط‌به جایگزینی لوت باکس‌ها با بلوپرینت‌ها در بازی Rocket League را مطالعه کرده بودید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده