نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تشکیل تیم SEAMonkeys توسط MidOne و ninjaboogie برای شرکت در رقابت‌های Dota 2

ییک نای ژنگ و مایکل راس زیر سایه‌ی تیم تازه تاسیس SEAMonkeys در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به رقابت می‌پردازند.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که ییک “MidOne” نای ژنگ پس از جدایی از Team Secret به منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا بازگشته است تا با برخی از دوستان بدون قرارداد خود تیم جدیدی را تشکیل دهد. این تیم تازه تاسیس که با نام SEAMonkeys شناخته می‌شود، بازیکن سابق تیم سیکرت و کاپیتان پیشین تیم Mineski یعنی مایکل “ninjaboogie” راس جونیور را در کنار خود دارد. این دو بازیکن از رقابت در نخستین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 بازماندند، اما اکنون آن‌ها باری دیگر به میادین بازگشته‌اند تا با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی جواز حضور در مسابقات DreamLeague Season 13 را به دست آورند.

ninjaboogie

درحال‌حاضر معلوم نیست که بازیکنان SEAMonkeys در چه پستی بازی خواهند کرد و برای اطلاع از این موضوع باید تا شروع مرحله‌ی مقدماتی رویدادهای ماینور/میجور آتی منتظر بمانیم. البته در پیام تازه‌ MidOne برای معرفی اعضای تیم در فیسبوک از ترتیب خاصی استفاده شده است که بسیاری آن را به پست‌ بازیکنان تیم مرتبط می‌دانند. در این پیام نام نیکلاس “Zeal” لیم، لیم “~Chidori” جا هی، ییک “MidOne” نای ژنگ، مایکل “ninjaboogie” راس و اوی “KennyO” یو ها به ترتیب ذکر شده است.

ترکیب تیم SEAMonkeys از دو بازیکن برتر Dota 2 و سه بازیکن از منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا که تجربه‌ی کافی برای بازی در شرایط سخت را دارند، تشکیل شده است. نیکلاس “Zeal” لیم کاپیتان تیم دسته دو Dota Hero است که در سال ۲۰۱۹ نتایج مطلوبی کسب کرد. این بازیکن هم‌تیمی پست دو خود یعنی لیم “~Chidori” جا هی را با خود به SEAMonkeys می‌آورد تا در کنار MidOne برای راه‌یابی به رویدادهای ماینور/میجور آتی تلاش کنند.

اوی “KennyO” یو ها آخرین بازیکن این ترکیب به‌شمار می‌آید. او بازیکن ناشناخته‌ای است که در انجمن‌های ردیت به‌عنوان دوست MidOne توصیف می‌شود و برای تفریح در این مرحله مقدماتی شرکت می‌کند. موج بعدی مرحله‌ی مقدماتی رقابت‌های Dota Pro Circuit از تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) آغاز می‌شود و کمتر از یک هفته‌ی دیگر تیم SEAMonkeys را مقابل تیم T1 و سایر تیم‌های منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا قرار می‌دهد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده