نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تشکیل تیم Brothers United توسط Mushi و YamateH برای شرکت در رقابت‌های Dota 2

تیم Dota 2 جدیدی با نام Brothers United در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا تشکیل شده است که نام بازیکنان بزرگی چون نِگ وی-پونگ، چای یی-فانگ و هو چانگ-سین در فهرست بازیکنان آن مشاهده می‌شود.

مسابقات MDL Chengdu Major به‌شکل آهسته اما پیوسته به بخش پایانی نزدیک می‌شود. پس از دو روز رقابت تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی، نخستین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 وارد مرحله‌ی اصلی شد. تابه‌حال تمام دیدارهای مرحله‌ی اصلی این رویدادِ بزرگ پرهیجان و تماشایی دنبال شده است؛ بنابراین اگر هر یک از آن‌ها را از دست داده‌اید، در زمان مناسب به سراغ تماشای آن‌ها بروید. بااینکه مسابقات MDL Chengdu به پایان نرسیده است، اما درحال‌حاضر خبرهایی از تورنمنت‌های دارای امتیاز Dota Pro Circuit آتی به گوش می‌رسد. از آن‌جایی‌که تنها یک هفته تا آغاز مرحله‌ی مقدماتی مسابقات WePlay! Bukovel Minor و Leipzig Major فاصله داریم، به سراغ صفحه‌ی ثبت نام تیم‌ها رفتیم و با مورد جالبی مواجه شدیم.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات و با استناد به صفحه‌ی ثبت نام تیم‌ها مطلع شدیم که یک تیم تازه در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا تشکیل شده است و بازیکنان افسانه‌ای و برجسته‌ای نظیر نِگ “YamateH” وی-پونگ، چای “Mushi” یی-فانگ و هو “Ohayio” چانگ-سین در ترکیب آن مشاهده می‌شوند. دو بازیکن فیلیپینی با نام‌های بنهور “Benhur” لویس و رایان “Bombo” جای-کی نیز در ترکیب حضور دارند و فهرست بازیکنان تیم را تکمیل می‌کنند. بازیکنان یادشده زیر پرچم تیم Brothers United به رقابت می‌پردازند و بدون شک در مرحله‌ی مقدماتیِ دومین رویدادهای ماینور و میجور فصل، گردوخاک زیادی به پا خواهند کرد. تنها موردی که درحال‌حاضر از آن مطمئن نیستیم، نحوه‌ی قرارگیری بازیکنان تیم در هر یک از پست‌ها است. در نگاه اول، تیم Brothers United سه بازیکن با توانایی بازی در خط میانی در اختیار دارد.

بااینکه Mushi یکی از موثرترین بازیکنان این ترکیب به‌شمار می‌آید، اما بعید است که او را به‌عنوان یکی از بازیکنان Core تیم ببینیم. این روزها اکثر بازیکنان باتجربه تمایل به برگزیدن نقش ساپورت دارند. علاوه‌بر این، Mushi تجربه‌ی زیادی را از زمان بازی در نقش ساپورتر برای تیم Keen Gaming کسب کرده است. این بازیکن پس از کناره‌گیری از بازی در منطقه‌ی چین، در جریان مسابقات The International 9 نقش مربی را برای تیم Mineski ایفا کرد. نِگ وی-پونگ احتمالاً شناخته‌شده‌ترین بازیکن دوتا حاضر در ترکیب Brothers United به‌حساب می‌آید. کسانی که از مدت‌ها قبل این بازی را تجربه می‌کنند، قطعاً YamateH را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان خط میانی به یاد می‌آورند. این بازیکن برای بهترین تیم‌های جهان بازی کرد و جوایز متعددی به دست آورد. بااین‌حال، زمانی که بازی Dota 2 روی کار آمد، او نتوانست خود را با آن وفق دهد و به تیم‌های دسته یک راه پیدا کند.

هو “Ohayio” چانگ-سین نیز که پیش‌از‌این برای تیم Fnatic بازی می‌کرد، به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان آفلنر دنیا شناخته می‌شود. این بازیکن سابقه‌ی بازی در کنار Mushi را دارد که این موضوع همکاری خوب آن‌ها با هم را به دنبال خواهد داشت. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و احتمالاً در این مرحله شاهد رقابت تیم Brothers United با سایر تیم‌های منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا برای راه‌یابی به تورنمنت‌های دارای امتیاز Dota Pro Circuit آتی خواهیم بود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع joinDOTA ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده