// پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸

پیش خرید گوگل استیدیا کمتر از حد انتظار بوده است

جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار بازی کوتاکو، به‌تازگی اعلام کرده که پیش خریدهای گوگل استیدیا کمتر از حد انتظار بوده است.

گوگل استیدیا را می‌توان یک پلتفرم کاملا جدید دانست که بر اساس استریم ساخته شده است. کاربران بسته به اینترنت و پهنای باند سرویس خود می‌توانند بازی‌های خریداری شده روی گوگل استیدیا را با کیفیت‌‌های مختلفی تجربه کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار بازی کوتاکو، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که از منابع داخلی خود شنیده است که پیش خریدهای Google Stadia کمتر از حد انتظار بوده است. این خبر در حالی است که چندی پیش گوگل اعلام کرده بود که موجودی فاندر ادیشن گوگل استیدیا تمام شده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که پیش فروش محصول جدید Google کمتر از حد انتظار این شرکت بوده است. 

یکی از دلایل پیش خرید پایین گوگل استیدیا را می‌توان لاین آپ ضعیف بازی‌های روز عرضه دانست که آنطور که باید و شاید، برای یک پلتفرم جدید پر زرق و برق نیست. همچنین چندی پیش بود که اعلام شد گوگل استیدیا فاقد سیستم اچیومنت است. جیسون شرایر در ادامه اعلام کرده که گوگل احتمالا به این سرویس وفادار بماند تا در آینده شاهد فروش بیشتر آن باشیم. البته قیمت‌گذاری و نحوه مدیریت آن یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند به فروش گوگل استیدیا کمک کند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده