// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

بازی The Messenger هم اکنون به رایگان در اپیک گیمز استور در دسترس است

بازی رایگان این هفته‌ی اپیک گیمز استور، بازی The Messenger است.

اگر از کاربران کامپیوتر باشید می‌دانید که فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) هر هفته یک یا تعدادی بازی را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد و این هفته بازیکنان پی سی می‌توانند بازی The Messenger را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

The Messenger یکی از آثار زیبای مستقل پلتفرمر دو بعدی است که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) منتشر شد و استودیوی کانادایی Sabotage آن را طراحی کرده بود. این بازی‌ اکشن پلتفرمر، هدایت یک نینجا را به دست بازیکنان می‌سپارد و حال و هوایی مشابه آثار کلاسیک دو بعدی ساید اسکرول مانند نینجا گایدن (Ninja Gaiden) یا Shinobi دارد. بازی The Messenger بازی بسیار خوبی است که شامل اکشن، مهارت و مسیرهای پنهان فراوان می‌شود. در این بازی شما به‌عنوان یک نینجای جوان بازی می‌کنید که باید با عبور و مبارزه با یک ارتش شیطانی، یک نامه‌ی مهم را به مقصد برسانید اما همه چیز آن‌طور که به نظر نمی‌رسد، نیست. همچنین یک به‌روزرسانی بزرگ رایگان برای بازی The Messenger منتشر شده است که شما نیز می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

بازی The Messenger تا تاریخ ۳۰ آبان ماه به‌صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز استور در دسترس است. بازی رایگان بعدی این فروشگاه بازی Bad North: Jotunn Edition در سبک استراتژی همزمان (RTS) از استودیو پلازیبل کانسپتس (Plausible Concepts) است که در آن باید از جزیره‌ی خود دربرابر وایکینگ‌ها دفاع کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده