نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

راک استار بابت ایرادات نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 در زمان عرضه عذرخواهی کرد

کمپانی راک‌استار از کاربران کامپیوتر به‌خاطر مشکلات بازی Red Dead Redemption 2 در زمان عرضه عذرخواهی کرد و به‌روزرسانی جدیدی را برای این اثر در دسترس قرار داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز بابت مسائلی که تجربه‌ی برخی از بازیکنان کامپیوتر را در زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 تحت تاثیر قرار داد، عذرخواهی کرده و به‌روزرسانی جدیدی را در دسترس قرار داده است که برخی از مشکلات بازی را مرتفع می‌سازد. این ناشر از طریق انتشار یک بیانیه‌ی تازه در بخش اطلاع‌رسانی Rockstar اظهار داشت:

در طول یک هفته‌ی گذشته، ما تلاش کردیم تا در اسرع وقت تمام مسائلی را که عرضه‌ی نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 را تحت تاثیر قرار داد، رفع کنیم. در نتیجه، ما تاکنون تعدادی از این مشکلات را با به‌کارگیری اصلاحیه‌ها در لانچر Rockstar Games و بازی اصلی برطرف کردیم. بااین‌حال، ما می‌دانیم که شمار کمی از بازیکنان نسخه‌ی کامپیوتر Red Dead Redemption 2 کماکان با مشکلات جاری در زمینه‌ی افت فریم دست‌وپنجه نرم می‌کنند. ما معتقدیم که این به‌خاطر مسائل پیش‌بینی‌نشده‌ی مربوط‌به ترکیب‌های خاص درایورهای کارت گرافیک انویدیا، واحد پردازش گرافیکی کارت‌های انویدیا و بعضی از پردازنده‌های مرکزی رخ می‌دهد. ما امروز یک به‌روزرسانی تازه برای بازی منتشر می‌کنیم که در کنار مشکل افت فریم، دسته‌ای از مشکلات دیگر را مرتفع می‌سازد. همچنین ما ممکن است به چند روز زمان نیاز داشته باشیم تا همه‌ی بخش‌ها را تمام‌وکمال بررسی کنیم و از رفع کامل مشکل در آپدیت بعدی مطمئن شویم.

Red Dead Redemption 2

به‌خاطر مسائلی که در زمان انتشار نسخه‌ی کامپیوتر این بازی بسیار مورد انتظار پیش آمد، کمپانی راک‌استار یک بسته‌ی ویژه‌ شامل آیتم‌های درون بازی برای Red Dead Online را در اختیار کسانی که بازی را در این هفته و در طول دوره‌ی تعطیلات تجربه کنند، قرار می‌دهد. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و در آن زمان برخی از بازیکنان متوجه شدند که نمی‌توانند به‌خاطر کرش‌های ناگهانی، با موفقیت وارد بازی شوند. این مشکل در ادامه برطرف شد، اما سایر مشکلات باعث ادامه‌یافتن عصبانیت بازیکنان از راک‌استار شد.

بازی Red Dead Redemption 2 درحال‌حاضر برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های درگیرکننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و البته گرافیک و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره‌ی ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

شما می‌توانید سایر مطالب مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل، نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده