// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

دانلود قسمت ویژه برنامه Inside Xbox در رویداد X019

بزرگ‌ترین قسمت از برنامه‌ی Inside Xbox تا به امروز که در قالب پخش زنده تقدیم مخاطبان شد، برای ردموندی‌ها کم‌وبیش حکم یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر لندن را داشت. همراه زومجی و دانلود ویدیوی کامل این رویداد باشید.

رونمایی از تخفیف‌های گسترده و متفاوت، نمایش کنترلرهای جدید برای کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان، خبر دادن از شلوغ و شلوغ‌تر شدن فهرست بازی‌های قرارگرفته روی سرویس Xbox Game Pass و شاید نمایش چند تریلر تازه از آثاری مورد انتظار و گاهی هم رونمایی از یک استودیوی جدید اضافه‌شده به خانواده‌ی ایکس باکس؛ این‌ها همه‌ی مواردی هستند که طی سال‌های اخیر، اصلی‌ترین عناصر شکل‌دهنده به قسمت‌های گوناگون Inside Xbox بوده‌اند. اما آیا اپیزود ویژه و تازه‌ی این سری برنامه‌ی تبلیغاتی آنلاین که خود شرکت امریکایی اندکی قبل آن را عظیم‌ترین قسمت مجموعه‌ی مورد بحث به شمار آورد، توانست پا را از موارد نام‌برده فراتر بگذارد و تبدیل به برنامه‌ای لایق تماشا برای گروه مشخصی از گیمرها بشود؟ از جهاتی بله و از جهاتی هم خیر.

هر چه که باشد، زومجی به مانند همیشه جدیدترین و احتمالا مهم‌ترین اپیزود Inside Xbox تا به امروز را با کیفیت‌هایی متفاوت برای دانلود توسط شما مهیا کرده است تا اگر تمایل به دیدنش دارید، دیگر با دریافت همین ویدیو خود را از مطالعه‌ی تک‌تک اخبار بازی مرتبط با آن و تماشای جداگانه‌ی تمامی تیزرها و تریلرهای پخش‌شده طی دقایق این رویداد بی‌نیاز کنید.

ایکس باکس

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

دانلود ویدیو با رزولوشن FullHD 1080p

(لینک‌های دانلود دارای محدودیت زمانی هستند و پس از چند هفته از بین می‌روند)


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده