نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

سازنده Red Dead Redemption 2 بابت مشکلات نسخه کامپیوتر آن عذرخواهی کرد

راک استار ضمن عذرخواهی از طرفداران خود، برنامه دارد تا با انتشار بروزرسانی‌های جدید بازی Red Dead Redemption 2، مشکلات فنی آن از جمله Stuttering را برطرف کند.

چه از طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 و چه از آن متنفر باشید، این اثر، یکی جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های طول تاریخ محسوب می‌شود. دنیای فوق‌العاده وسیع، جزئیات بی‌نظیر و گرافیک خیره کننده‌ی این بازی، نظر هر مخاطبی را به سوی خود جلب می‌کند. بعد از انتشار خبر عرضه‌ی این بازی در پلتفرم PC، اکثر علاقه‌مندان امیدوار بودند تا این بازی را در بالاترین گرافیک ممکن تجربه کنند، اما به جای آن، با مشکلات فنی متعددی در ساختار بازی مواجه شدند. به نظر می‌رسد که راک استار نیز از این مشکلات کاملاً آگاهی دارد و در حال حاضر سرگرم آماده‌سازی آپدیتی برای برطرف کردن کلیه‌ی مشکلات RDR2 است.

Rockstar Games با انتشار بیانیه‌ای در اکانت توییتر خود، به صورت دقیق به مشکلات نسخه‌ی ویندوزی بازی Red Dead Redemption 2 اشاره کرده و به تشریح برنامه‌های این شرکت برای رفع این مشکلات پرداخته است. این بیانیه، در چهار صفحه‌ی مجزا به فعالیت‌های راک استار در جهت اصلاح و ارتقاء بازی RDR2 اشاره می‌کند. در واقع در این پیام، اعلام شده که راک استار بخشی از مشکلات این بازی را شناسایی و اصلاح کرده و همین الان نیز تعداد زیادی از این اصلاحات در بازی اعمال شده است.

راک‌استار گیمز در صفحه‌ی دوم این پیام بیان می‌کند که از هنوز تعداد اندکی از کاربران کامپیوتر درگیر مشکل Stuttering در این بازی هستند. به گفته‌ی راک‌استار، این مسئله، به برخی از کارت گرافیک‌های Nvidia، یک سری CPU‌ها و ترکیب خاصی از درایورهای گرافیکی Nvidia مربوط می‌شود. از این رو، این شرکت قصد دارد تا با انتشار یک بروزرسانی بازی، به طور ویژه روی حل این مسئله تمرکز کند. راک استار در حال حاضر مشغول رایزنی با Nvidia است تا با اطلاع از دلایل دقیق بروز این مشکل، Stuttering را با هم برطرف کند.

صفحات سوم و چهارم این بیانیه به طور ویژه به عذرخواهی بابت انتشار بازی به همراه این مشکلات تعلق دارد. اگر همچنان در اجرای این بازی مشکل دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی پشتیبانی وبسایت رسمی راک استار، روش‌های رفع نقص ارائه شده در آن را امتحان کنید. راک استار برای جبران عرضه‌ی پر دردسر بازی Red Dead Redemption 2 در پی سی، به تمامی کاربرانی که در طول این هفته بازی را اجرا می‌کنند، یک پکیج ویژه برای بازی Red Dead Online هدیه می‌کند. این بسته شامل Prieto Poncho و سایر متعلقات و همچنین مهمات خواهد بود. جزئیات بیشتر از هدیه‌ی عذرخواهی راک استار، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

اگر این پانچو رایگان برای شما جالب به نظر می‌رسد، می‌توانید همین الان Red Dead Redemption 2 را در کامپیوتر شخصی خود اجرا و آن را دریافت کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده